Jeroen Oosterbaan Managing director Marketing Sciences bij Mediabrands

Mediabrands heeft Jeroen Oosterbaan per 1 oktober 2021 aangesteld als Managing Director Marketing Sciences, de afdeling die bestaat uit data consultants, analisten en data scientists werkzaam voor de labels van Mediabrands; Initiative, UM, Reprise en YUNE.

Jeroen Oosterbaan was hiervoor werkzaam als Marketing Effectiveness Lead bij Albert Heijn en werkte eerder voor bedrijven als HBO, Simyo, Oculon en Sanoma. Hij volgt Menno van der Steen op.

Onno Seelen, COO Mediabrands: “Binnen onze organisatie is de afdeling Marketing Sciences een van de belangrijkste pijlers. Deze afdeling is er bij uitstek om het verschil te kunnen maken en zorgt via data, tech en zelfontwikkelde tools voor de onderbouwing waarmee onze adviseurs elkaar en onze klanten uit kunnen dagen om het beste uit elke campagne te halen. Wij waren op zoek naar een zwaargewicht, een waar boegbeeld om deze afdeling samen met het team verder te ontwikkelen en naar ‘the next level’ te brengen. Wij zijn dan ook trots dat Jeroen Oosterbaan deze uitdaging samen met ons aangaat. Met zijn ervaring en visie op het gebied van data, tech, media en advertising kan hij onze klanten en collega’s helpen deze gewenste volgende stap te zetten. “

Jeroen Oosterbaan, aankomend Managing Director Marketing Sciences Mediabrands: “Het doel van Mediabrands is onze klanten helpen te groeien. Ik denk dat we boven alles kunnen helpen bij die groei via onze kennis van marketingdata en die van de business van onze klanten. En juist op dit vlak van marketing effectiveness en data consultancy ligt een grote ambitie van Mediabrands Nederland. Ik kijk er dan ook naar uit om samen met het ervaren team en de collega’s van Mediabrands bij te dragen aan nog meer data gedreven en daarmee effectievere en slimmere marketing van onze klanten."

www.mediabrands.com
www.marketingsciences.nl


Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.