
iO opent campus in voormalig pand V&D La Place in centrum Utrecht
Agency iO heeft haar campus geopend in het pand van de voormalige V&D, onder andere bekend van het dakterras met uitzicht over Utrecht. Volledig verbouwd om 220 werkplekken te creëren, maakt deze onderdeel uit van de campus filosofie van iO: het ontwikkelen, stimuleren en excelleren van talent en kennisdeling van professionals op het gebied van strategie, creativiteit, content, marketing, technologie en data.
Aart Lensink, Managing Director van iO Campus Utrecht: "We zitten op de mooist denkbare plek met onze campus. Hartje Utrecht. We gaan hier uiteraard heel veel klanten en collega's ontmoeten, maar ook studenten, scholieren en mensen uit de stad en de regio. We willen echt onderdeel gaan uitmaken van Utrecht en zoeken daarvoor ook de samenwerking, onder andere met de vele opleidingen in en om de stad Utrecht."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark
Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert