
iO gaat sites De Tijd en De Belegger toekomstbestendig en efficiënter maken
Na het digitale ecosysteem en de editor, gaat iO nu Mediafins krantensites toekomstbestendig en leesvriendelijker maken. Na zeventien jaar samenwerking, waarin iO het digitale eco- en contentsysteem bouwt, gaat iO nu ook aan de slag met de sites voor De Tijd/L'Echo en De Belegger/L’Investisseur.
Vertrouwen in expertise en innovatie
iO neemt de technische architectuur van de krantensites onder handen en vervangt het huidige onderhoudsintensieve CMS door moderne Javascript frameworks en een lichtgewicht CMS. Dit zal de totale kostprijs van de sites verlagen en ervoor zorgen dat de uitgever doorontwikkelingen en nieuwe features sneller en efficiënter uitrolt.
Peter Quaghebeur, CEO van Mediafin: “De uitbreiding van onze samenwerking met iO is een mooie volgende stap. We zijn ervan overtuigd dat zij een sterke, wendbare basis zullen leggen om snel in te spelen op veranderingen in het medialandschap.”
Nieuwe fase in een duurzaam partnerschap
Mediafin en iO werken sinds 2007 samen aan de groei van het digitale businessmodel van Mediafin: het blended agency ontwierp, ontwikkelde en optimaliseerde het contentplatform van Mediafin.
Pieter Janssens, CEO van iO: "Als langetermijnpartner zijn we verheugd om deze nieuwe uitdaging aan te gaan om bij te dragen aan het succes van Mediafin. Onze teams zetten hun kennis van de behoeftes en aspiraties van het merk, hun blended expertise en ervaring in om de toekomst van de media experience te helpen vormgeven."
Brian Hirman: AI vereist kritische blik in toezicht
Rabobank Groep benoemt Brian Hirman in Raad van Commissarissen
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
VfPf kiest iO als technologiepartner primair onderwijs
[Vacatures] iO zoekt een Marketplaces Advertising Specialist
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien