
Introductiecampagne PlusDental via Stroom
Vanaf half september 2021 betreedt PlusDental met een grootschalige mediacampagne de Nederlandse markt. Mediabureau Stroom is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en offline inkoop. De brand awareness-campagne gaat van start op alle grote televisiezenders. PlusDental levert doorzichtige beugels.
PlusDental is een in meerdere Europese landen actief MedTech-bedrijf. Het hoofdkantoor in Berlijn is de thuisbasis van het tandtechnisch laboratorium met een team van meer dan 150 tandartsen, tandtechnici en productiemedewerkers. Er is een sterke focus op technologie-, data- en productteams, zij zijn de drijfveren voor het succes en spelen een belangrijke factor in de klantervaring en de kwaliteit van het product. Het merk heeft twee klinieken in Amsterdam en Rotterdam en levert ook aan onafhankelijke partners.
Samantha Catsburg, Agency lead Stroom: “We zijn blij en trots om PlusDental te mogen verwelkomen. In een korte periode hebben we de kennismaking en strategie doorlopen en er staat nu een sterke introductiecampagne. De doorzichtige beugels kunnen helpen om je fijner te voelen als mens en het is dan ook fijn om hieraan bij te kunnen dragen als bureau."
Stefano Piccioli, Head of Marketing PlusDental: “Voor de introductie in Nederland waren we op zoek naar een partner die snel kon schakelen. De door Stroom gepresenteerde strategie in combinatie met onze visie en doelstellingen komen naadloos overeen. We kijken met vertrouwen vooruit naar een efficiënte en succesvolle introductie van PlusDental.”
www.plus-dental.nl
www.stroom.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer
DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong