Introductiecampagne PlusDental via Stroom

Vanaf half september 2021 betreedt PlusDental met een grootschalige mediacampagne de Nederlandse markt. Mediabureau Stroom is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en offline inkoop. De brand awareness-campagne gaat van start op alle grote televisiezenders. PlusDental levert doorzichtige beugels.

PlusDental is een in meerdere Europese landen actief MedTech-bedrijf. Het hoofdkantoor in Berlijn is de thuisbasis van het tandtechnisch laboratorium met een team van meer dan 150 tandartsen, tandtechnici en productiemedewerkers. Er is  een sterke focus op technologie-, data- en productteams, zij zijn de drijfveren voor het succes en spelen een belangrijke factor in de klantervaring en de kwaliteit van het product. Het merk heeft twee klinieken in Amsterdam en Rotterdam en levert ook aan onafhankelijke partners.

Samantha Catsburg, Agency lead Stroom: “We zijn blij en trots om PlusDental te mogen verwelkomen. In een korte periode hebben we de kennismaking en strategie doorlopen en er staat nu een sterke introductiecampagne. De doorzichtige beugels kunnen helpen om je fijner te voelen als mens en het is dan ook fijn om hieraan bij te kunnen dragen als bureau."

Stefano Piccioli, Head of Marketing PlusDental: “Voor de introductie in Nederland waren we op zoek naar een partner die snel kon schakelen. De door Stroom gepresenteerde strategie in combinatie met onze visie en doelstellingen komen naadloos overeen. We kijken met vertrouwen vooruit naar een efficiënte en succesvolle introductie van PlusDental.”

www.plus-dental.nl
www.stroom.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.