
[Interview] Mariëlle Krouwel over de branding van de NN Group
Mariëlle Krouwel is sinds een klein jaar Director of Global Branding bij NN Group. We spreken haar over de doelstellingen van de groep rondom onder meer brand consideration.
Mariëlle Krouwel: “NN is een financieel dienstverlener, op het gebied van verzekeringen, pensioen en bankzaken in Nederland en tien internationale markten. We hebben meerdere merken, zoals Nationale Nederlanden en Ohra. Een uitdaging toen ik vorig jaar begon, was het terug op de kaart zetten van Nationale Nederlanden als merk. Ons merkportfolio, ben je NN, ben je Nationale Nederlanden, ben je de NN Group: hoe verhoudt zich dat tot elkaar? De belangrijkste doelstelling: het verhogen van de brand consideration.”
Kijk dit boeiende interview hier:
Kijk ook:
[Interview] Aart Lensink over LVB becoming iO
[Interview] Wies Popa (Axioma) over creatie en contentmarketing
Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia
Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.
In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.
www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv
Gepubliceerd door: Saskia van Weert