[Interview] Gerben van der Rijt over Wayne Parker Kent

Gerben van der Rijt is Creative Director bij Wayne Parker Kent. We spreken hem over de reorganisatie bij het creatief bureau en de focus op de lange termijn die hen kenmerkt.

Gerben van der Rijt: “Je ziet dat het gedrag en de verwachtingen van mensen veranderen. Als bureau zagen we dat de redactionele aanpak die we altijd al hadden, gericht op de langere termijn, daar de perfecte oplossing voor is. Bij onze manier van contentmarketing maken, zijn twee dingen belangrijk. Een redactioneel DNA, dat we hebben omdat we vroeger een uitgeverij waren, en de focus op de lange termijn. Als je als merk succesvol wilt zijn in een veranderend landschap heb je die focus nodig, en je hebt een kompas nodig om te navigeren; en dat kompas vind je binnen jezelf als merk.”

Kijk dit boeiende interview hier:

www.wayneparkerkent.com


Kijk ook:

[Interview] Hoofdredacteur Paul van Riessen over de Quote 500 2022

[Interview] Bodine van Styrum (Open Now): we waarborgen gedrag door het hele proces heen

[Interview] Sophie van der Schaft over &.media group

[Interview] Ate van der Meer: Snakeware levert elke keer meer dan de klant verwacht

[Interview] Bonnie van Doorn: SuperRebel helpt klanten te focussen op hun merk


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren

Minecraft zet Ice Cube in voor Cube Claims-campagne

29-08-2025 | 10:17:44
In deze social-first aanpak speelt de rapper en acteur een opvallende rol als verzekeringsinspecteur binnen de wereld van de game.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.