[Interview] Gerben van der Rijt over Wayne Parker Kent

Gerben van der Rijt is Creative Director bij Wayne Parker Kent. We spreken hem over de reorganisatie bij het creatief bureau en de focus op de lange termijn die hen kenmerkt.

Gerben van der Rijt: “Je ziet dat het gedrag en de verwachtingen van mensen veranderen. Als bureau zagen we dat de redactionele aanpak die we altijd al hadden, gericht op de langere termijn, daar de perfecte oplossing voor is. Bij onze manier van contentmarketing maken, zijn twee dingen belangrijk. Een redactioneel DNA, dat we hebben omdat we vroeger een uitgeverij waren, en de focus op de lange termijn. Als je als merk succesvol wilt zijn in een veranderend landschap heb je die focus nodig, en je hebt een kompas nodig om te navigeren; en dat kompas vind je binnen jezelf als merk.”

Kijk dit boeiende interview hier:

www.wayneparkerkent.com


Kijk ook:

[Interview] Hoofdredacteur Paul van Riessen over de Quote 500 2022

[Interview] Bodine van Styrum (Open Now): we waarborgen gedrag door het hele proces heen

[Interview] Sophie van der Schaft over &.media group

[Interview] Ate van der Meer: Snakeware levert elke keer meer dan de klant verwacht

[Interview] Bonnie van Doorn: SuperRebel helpt klanten te focussen op hun merk


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.