Incentro en Thinkwise gaan partnership aan

Low-code software platformaanbieder Thinkwise en digitale dienstverlener Incentro zijn een partnership aangegaan. Via Thinkwise kan Incentro ervoor zorgen dat zijn klanten afstappen van het constant aanpassen van de core systemen en in plaats daarvan een eigen bedrijfsproces krijgen.

Thinkwise en Incentro delen dezelfde visie als het gaat over hoe zij de markt benaderen. Beide organisaties juichen modernisatie en digitale transformatie toe. Deze gemeenschappelijke visie is de basis van het partnership.

Thinkwise staat voor het moderniseren en realiseren van omvangrijke en bedrijfskritische software, zoals ERP-systemen.Thinkwise gelooft in slim software realiseren en modelleren en minder programmeren. Met het Thinkwise low-code platform behoort legacy software voorgoed tot het verleden.

Incentro streeft als digitale dienstverlener ernaar om organisaties te helpen met het zetten van een digitale vervolgstap. Het uiteindelijke doel daarbij is om digitale transformaties te bewerkstelligen. In samenwerking met partners worden digitale oplossingen gecreëerd, die moeten leiden tot digitale transformaties.

Victor Klaren, Chief Visionary Officer bij Thinkwise: “Wij zijn ontzettend blij met Incentro als partner. Ze kiezen met hun dienstverlening niet voor de bekende weg met bekende marktleiders, maar tonen lef door in zee te gaan met innovatieve en unieke bedrijven. Dat past perfect bij ons.”

Krein-Jan Hilbers, Managing Director Digital Transformation bij Incentro: “Mooi om te zien dat naast een inhoudelijke match er zo’n enorme energie in dit partnership zit. Cltureel matchende organisaties die gaan voor echte impact bij klanten."

www.incentro.nl
www.thinkwisesoftware.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.