IFFR trapt festivalcampagne voor 2025 af met thema transformatie
International Film Festival Rotterdam (IFFR) start de promotiecampagne voor de editie van 2025. Ontworpen door het Rotterdamse bureau 75B, presenteert de campagne film als katalysator voor verandering en vernieuwing, met de tijger als terugkerend symbool.
De campagne combineert verschillende stijlen en kleuren, waarbij de tijger centraal staat. In elk beeld verandert de tijger van kleur, van brons naar karmozijn, wat de uiteenlopende ervaringen en verkenningen weerspiegelt die de filmwereld biedt. De verhalende beelden verwijzen naar film als medium om nieuwe perspectieven op de werkelijkheid te ontdekken.
Naast de campagne is ook de vernieuwde website van IFFR gelanceerd, in samenwerking met het Rotterdamse bureau Level Level. Het platform heeft nu een festivalgerichte uitstraling en dient als digitaal portaal voor bezoekers tijdens het evenement.
Beeld: IFFR
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne
Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne
NFF presenteert nominaties Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025
Imagine Festival opent met thriller in Britse Gebarentaal
Nederlands Film Festival presenteert Focustalks
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert