HomeExchange kiest Counter Content voor pr-activiteiten in Nederland

HomeExchange, wereldwijd het grootste huizenruilplatform, kiest na een eerste paar succesvolle maanden ook voor de lange termijn voor Counter Content als partner op het gebied van pr.

Op het platform van HomeExchange kan iedereen een match zoeken om mee huizen te ruilen tijdens een vakantie. De keuze is ruim: wereldwijd worden er bijna een half miljoen huizen verspreid over 159 landen te ruil aangeboden. In Nederland staan meer dan 22 duizend huizen aangeboden. Komende zomer staan maar liefst 54,620 huizenruil overnachtingen gepland in Nederland.

Raymond Bresching, mede-eigenaar van Counter Content: “Bij Counter kunnen we niet wachten zo veel mogelijk mensen in Nederland de voordelen van huizenruil via HomeExchange te laten ontdekken. We geloven in de kracht van het platform en zijn erg blij dat we voor lange tijd met HomeExchange gaan samenwerken.”

Emmanuel Arnaud, CEO van HomeExchange: “We zien dat huizenruil steeds populairder aan het worden is wereldwijd. Ook in Nederland melden steeds meer huizenruilers zich aan op ons platform. Daarom zijn we hartstikke blij dat Counter Content onze missie om reizigers van over de hele wereld vaker, beter en duurzamer op vakantie te laten gaan met ons wil aangaan in Nederland.”

www.countercontent.nl

www.homeexchange.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities

28-08-2025 | 11:02:00
In deze campagne staan persoonlijke plannen en toekomstdromen centraal in plaats van cijfers en jargon

DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne

28-08-2025 | 09:02:00
Hiermee richt het bedrijf zich op gezinnen en studenten die na de zomer weer beginnen aan een nieuw school- en studiejaar.

Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne

28-08-2025 | 09:00:00
Arnold Schwarzenegger en Ralf Moeller zijn binnenkort samen te zien in een nieuwe campagne van doe-het-zelfmerk Parkside.

Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL

27-08-2025 | 17:26:56
Tijdens de SAIL-in van SAIL Amsterdam 2025 werden bezoekers verrast met een opvallende campagne van Werkenindehaven.amsterdam.

Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland

27-08-2025 | 09:33:00
Na eerdere campagnes in Nederland en België werkt Natwerk nu ook voor BiFi in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.