Het onderzoek voor DeMarketing100 2022 komt eraan; stuur nu jouw voordrachten in!

Het DeMedia100 Diner 2022 zal plaatsvinden op 1 december (2021 wel te verstaan) in Amsterdam, ook dit jaar weer het netwerkevent van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingwereld.

DeMarketing100 is de lijst van de meest invloedrijke marketeers, die jaarlijks wordt gepubliceerd. Het onderzoek voor DeMarketing100 wordt uitgevoerd in de eerste week van oktober. Iedereen mag mensen voordragen.

Even snel voor wie precies wil weten hoe het werkt. Voor DeMarketing100 worden jaarlijks 300 mensen genomineerd. De mensen op de 200 hoogste posities worden automatisch doorgenomineerd voor de lijst van het jaar erna, behalve als zij het vak of hun positie hebben verlaten. Dat betekent dat voor iedere lijst minstens 100 nieuwe namen kans maken om erin te komen.

Begin oktober worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd om mee te doen aan het onderzoek dat aan de basis ligt van DeMarketing100.

De Marketing100 2021 staat hier

De lijst met genomieerden voor DeMarketing100 2021 staat hier

Voordagen is simpel: stuur een mail naar [email protected], zeg wie je wilt voordragen en stuur vooral een korte motivatie mee.

Kom maar door met die voordrachten!

Vrijdag 24 september is de laatste dag dat je mensen kunt voordragen.

Als je zeker wilt zijn dat je een uitnodiging ontvangt om mee te doen aan het ondezoek, abonneer je dan op de Marketing Report nieuwsbrief.

Het onderzoek voor DeMedia100 | DeMarketing100 wordt uitgevoerd door MediaTest.

www.demarketing100.nl
www.mediatest.nl

 

Marketing250 wordt gesponsord door


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.