HERC komt met Dutch streets for Ukraine

Wat er in de straten van Oekraïne gebeurt, is in onze straten niet voor te stellen. De campagne Dutch streets for Ukraine, ontwikkeld door creative agency HERC, wil bewustwording, solidariteit en donaties creëren om de mensen in Oekraïne en de slachtoffers van deze oorlog te helpen.

Kern van de campagne zijn knalgele stickers die het typisch blauwe Nederlandse straatnaambord omtoveren tot hét symbool dat iedereen op dit moment kent: de Oekraïense vlag. Een tool die het voor iedereen mogelijk maakt om deel uit te maken van deze beweging.

HERC wil niet stoppen bij bewustwording en solidariteit. Daarom zijn de stickers voorzien van een call-to-action en een QR-code zodat iedereen direct kan doneren aan het Rode Kruis in Oekraïne.

Via het Instagram-account @streets4ukraine kunnen story’s en posts worden gedeeld en kunnen mensen deelnemen om zoveel mogelijk straten te bedekken met de boodschap.

www.herc.agency


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.