Hema kiest voor Total Design

Hema heeft Total Design na een pitch verkozen om de huisstijl te borgen en door te ontwikkelen. De komende maanden zal Total Design intensief samenwerken met diverse afdelingen binnen HEMA en de verschillende bureaus om met elkaar meer eenheid te brengen in de vele touchpoints van Hema, zowel intern als extern.

Hugo van den Bos, Strategy Director Branding bij Total Design: "We hebben ooit aan de basis gestaan van de huidige huisstijl en zijn ontzettend blij dat Hema opnieuw voor ons heeft gekozen. In essentie staat de huisstijl nog steeds, maar door de tijd heeft die zich natuurlijk doorontwikkeld en is de samenhang hier en daar verloren gegaan. Het is onze taak om samen met de afdeling Brand Strategy de regierol te nemen en er met alle partijen voor te zorgen dat straks alles weer maximaal bij elkaar gaat optellen. Dat gaat Hema enorm helpen bij de realisatie van haar positionering."

Alexandra den Hartog, Head of Brand Strategy & Trade Marketing bij Hema: "De brede expertise van Total Design op het gebied van brand identity heeft ons ervan overtuigd dat het bureau een goede aanvulling is op onze agency pool. Met de doorontwikkeling van onze huisstijl, streven we ernaar om het HEMA merk optimaal herkenbaar en relevant te houden."

Sinds 1 februari 2021 is Hema in handen van Parcom en Mississippi Ventures. Mississippi Ventures is het investeringsbedrijf van de familie Van Eerd die eigenaar is van supermarktketen Jumbo.

www.totaldesign.com
www.hema.net
www.hema.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.