Hé wat leuk! Een bericht van... Patrick van Hooy (Value Zipper)

Wow, wat ontzettend gaaf! Value Zipper is de best gewaardeerde media-exploitant van 2021!

We zijn de overall winnaar van het Adformatie Media Report, al voor de derde keer in de afgelopen vijf jaar. Daarnaast mogen we ons voor de vijfde keer op rij de nummer 1 in Print noemen, en als kers op de taart winnen we ook de categorie Online. Een enorm succes voor ons nog altijd jonge bedrijf.

Al 7,5 jaar zijn we dagelijks bezig om merken en bureaus te helpen en te adviseren; we gaan relaties aan (met marketeers) vanuit ons loket met bijzondere mogelijkheden. Prachtig dat onze manier van werken gezien en gewaardeerd wordt. Mijn dank gaat uit naar al onze klanten, voor het vertrouwen en voor de fijne samenwerking. En natuurlijk voor het stemmen!

Dank ook voor, en gefeliciteerd aan de (nu 19) publishers die wij mogen vertegenwoordigen. Zonder jullie mooie titels, interessante doelgroepen en jullie creativiteit zijn we nergens. Dank voor jullie vertrouwen; samen zijn we écht sterker!

Tot slot gefeliciteerd aan het geweldige Value Zipper team. Stuk voor stuk toppers; leuke, betrouwbare en vooral échte mensen! Ik ben ontzettend trots op jullie en kan niet wachten om samen dit geweldige jaar en deze prijs te gaan vieren!

Patrick


Patrick van Hooy is oprichter en eigenaar van Value Zipper

Met meer dan 50 titels in het portfolio is Value Zipper de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Eén loket met print, digitale en social media, buitenreclame en zelfs bioscoopfilms. Crossmediale maatwerkoplossingen voor adverteerders en mediabureaus.

www.valuezipper.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.