Hé wat leuk! Een bericht van... Patrick van Hooy (Value Zipper)

Wow, wat ontzettend gaaf! Value Zipper is de best gewaardeerde media-exploitant van 2021!

We zijn de overall winnaar van het Adformatie Media Report, al voor de derde keer in de afgelopen vijf jaar. Daarnaast mogen we ons voor de vijfde keer op rij de nummer 1 in Print noemen, en als kers op de taart winnen we ook de categorie Online. Een enorm succes voor ons nog altijd jonge bedrijf.

Al 7,5 jaar zijn we dagelijks bezig om merken en bureaus te helpen en te adviseren; we gaan relaties aan (met marketeers) vanuit ons loket met bijzondere mogelijkheden. Prachtig dat onze manier van werken gezien en gewaardeerd wordt. Mijn dank gaat uit naar al onze klanten, voor het vertrouwen en voor de fijne samenwerking. En natuurlijk voor het stemmen!

Dank ook voor, en gefeliciteerd aan de (nu 19) publishers die wij mogen vertegenwoordigen. Zonder jullie mooie titels, interessante doelgroepen en jullie creativiteit zijn we nergens. Dank voor jullie vertrouwen; samen zijn we écht sterker!

Tot slot gefeliciteerd aan het geweldige Value Zipper team. Stuk voor stuk toppers; leuke, betrouwbare en vooral échte mensen! Ik ben ontzettend trots op jullie en kan niet wachten om samen dit geweldige jaar en deze prijs te gaan vieren!

Patrick


Patrick van Hooy is oprichter en eigenaar van Value Zipper

Met meer dan 50 titels in het portfolio is Value Zipper de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Eén loket met print, digitale en social media, buitenreclame en zelfs bioscoopfilms. Crossmediale maatwerkoplossingen voor adverteerders en mediabureaus.

www.valuezipper.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.