
Hé wat leuk! Een bericht van... Patrick van Hooy (Value Zipper)
Wow, wat ontzettend gaaf! Value Zipper is de best gewaardeerde media-exploitant van 2021!
We zijn de overall winnaar van het Adformatie Media Report, al voor de derde keer in de afgelopen vijf jaar. Daarnaast mogen we ons voor de vijfde keer op rij de nummer 1 in Print noemen, en als kers op de taart winnen we ook de categorie Online. Een enorm succes voor ons nog altijd jonge bedrijf.
Al 7,5 jaar zijn we dagelijks bezig om merken en bureaus te helpen en te adviseren; we gaan relaties aan (met marketeers) vanuit ons loket met bijzondere mogelijkheden. Prachtig dat onze manier van werken gezien en gewaardeerd wordt. Mijn dank gaat uit naar al onze klanten, voor het vertrouwen en voor de fijne samenwerking. En natuurlijk voor het stemmen!
Dank ook voor, en gefeliciteerd aan de (nu 19) publishers die wij mogen vertegenwoordigen. Zonder jullie mooie titels, interessante doelgroepen en jullie creativiteit zijn we nergens. Dank voor jullie vertrouwen; samen zijn we écht sterker!
Tot slot gefeliciteerd aan het geweldige Value Zipper team. Stuk voor stuk toppers; leuke, betrouwbare en vooral échte mensen! Ik ben ontzettend trots op jullie en kan niet wachten om samen dit geweldige jaar en deze prijs te gaan vieren!
Patrick
Patrick van Hooy is oprichter en eigenaar van Value Zipper

Met meer dan 50 titels in het portfolio is Value Zipper de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Eén loket met print, digitale en social media, buitenreclame en zelfs bioscoopfilms. Crossmediale maatwerkoplossingen voor adverteerders en mediabureaus.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt