Havas Lemz en Lama Lama ontwikkelen Treebytree: bomen als relatiegeschenk

Havas Lemz en Lama Lama ontwikkelden het merk Treebytree: het duurzame alternatief in de markt van relatiegeschenken. Met Treebytree kunnen bedrijven bomen schenken aan hun medewerkers, klanten en stakeholders. Geen fysieke boom op je bureau, maar eentje duizenden kilometers verderop.

The gift that keeps on growing

Dirk Bijl de Vroe, CEO bij Treebytree: "Dit 100 procent duurzame relatiegeschenk is een experience op zich. De ontvanger krijgt de exacte coördinaten van een boom en online word je vervolgens op de hoogte gehouden van de groei, de CO2-compensatie, de impact op de biodiversiteit en wat het effect is voor de lokale bevolking. Vandaar de pay-off: The gift that keeps on growing."

Treebytree is een social business enterprise die de kracht van duizenden bedrijven ontsluit en op meerdere fronten impact wil maken: het herstellen van ecosystemen, het bouwen van een beweging voor vergroening en het terugbrengen van 1 miljard bomen vóór 2050. Om dat te realiseren werken zij samen met de non-profit organisatie Justdiggit en hun vergroeningsprojecten in Afrika.

Terugbrengen van 1 miljard bomen vóór 2050

Diederik van Styrum, Founder Treebytree: "Met Treebytree willen we corporate gifting veranderen in gifting back en zo de nieuwe norm worden binnen de industrie."

Samen met Havas Lemz werd de merknaam, positionering en brand narrative ontwikkeld. Lama Lama creëerde de brand identity, UI/UX design en de digital unwrapping experience.

Ton Löbker, Co-founder Treebytree: "Het is geweldig om mee te maken hoe je met co-creatie uit het niets een heel nieuw merk tot leven kan brengen. Dat zorgt ervoor dat het heel eigen is en dicht bij jezelf staat. De campagne is nog in ontwikkeling en zal zich richten op de bedrijven die actief zijn in markt van relatiegeschenken." Löbker en Van Styrum hebben een jarenlange ervaring opgedaan in deze markt en zien met Treebytree een kans om positieve impact te maken in deze branche.

www.havaslemz.com

www.lamalama.nl

www.treebytree.earth


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.