Hans Anders breidt campagne met André van Duin uit

Janny van der Heijden en teckel Nhaan sluiten aan in vervolgcampagne VENGEAN

Hans Anders heeft in samenwerking met branding agency VENGEAN een vervolg ontwikkeld op de lopende reclamecampagne. In het vervolg sluiten Janny van der Heijden en haar teckel Nhaan aan bij André van Duin. De campagne introduceert een aangepaste versie van de 3=1 actie: deze is nu ook deelbaar met iemand anders.

Met dit concept wil Hans Anders benadrukken dat het merk er is voor iedereen en dat voordeel delen centraal staat, of dat nu met een partner, vriend, familielid of onbekende is.

Herkenbare gezichten, herkenbare boodschap

De toevoeging van Janny van der Heijden past volgens Hans Anders bij de wens om herkenbare, toegankelijke communicatie te voeren. Linda van de Wiel, Director Marketing & Communications bij Hans Anders: “Hans heeft in Nederland met het deelbaar maken van de 3=1 actie een primeur in handen. Zo'n aanbod verdiende een eigen BN'er. Janny en Nhaan zetten in combinatie met André de lijn van herkenbaarheid en toegankelijkheid voort in dit tweede deel van de campagne.”

Campagne zichtbaar via meerdere kanalen

De omnichannel-campagne is zichtbaar op televisie, radio, sociale media, online, in winkels en via CRM-kanalen. De regie is opnieuw van Sjors Baarveld, de fotografie van Ron Gessel en de voice-over is ingesproken door Birgit Schuurman.

www.vengean.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Annis Anakotta Creative Director VENGEAN

01-09-2025 | 14:32:00
Hij brengt jarenlange ervaring mee uit verschillende creatieve bureaus en werkt daarmee aan de verdere ontwikkeling van het bureau.

Andy Mosmans: Branding is de kunst van het creëren van geloof

20-08-2025 | 11:18:00
In tegenstelling tot het gezegde seeing is believing, is de waarheid eerder: we zien wat we geloven.

Andy Mosmans: Creativiteit is een middel, geen doel in merkbouw

15-08-2025 | 13:45:29
Branding draait niet om slim zijn, maar om helder zijn. Niet om schreeuwen, maar om relevant zijn. Niet om gimmicks, maar om betekenis.

[SHOWREEL!] VENGEAN

01-08-2025 | 12:55:00
VENGEAN is een creatief brandingbureau, opgericht in 2021. Met een missie om impact te creëren door ondernemingen vol energie vooruit te helpen

Bram Holzapfel: Branding is het hart van je bedrijf

01-08-2025 | 12:48:00
Bram Holzapfel, Executive Creative Director en medeoprichter, sprak met Marketing Report over het businessmodel van het bureau


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.