GrassGreener Europe selecteert Clarity als pr-bureau

GrassGreener Europe heeft Clarity geselecteerd als partner voor pr en communicatie in Nederland. Het bureau helpt GrassGreener E met het uitdragen van het gedachtegoed van dit Nederlandse recruitmentkantoor, dat draait om de disruptieve BarHeim-methode.

Deze wetenschappelijk onderbouwde benadering van executive search richt zich met name op factoren die voor lage retentie kunnen zorgen. 96 procent van de geworven kandidaten werkt een jaar later voor de bedrijven waarvoor GrassGreener Europe werkt. 

Eli Barenholz, eigenaar en CEO van GrassGreener Europe: “Recruitment draait al lang niet meer om mooie cv’s of het exclusieve netwerk van een headhunter. Ondernemers zoeken geen popster, maar de juiste man of vrouw op de juiste plek. Iemand die het werk kan doen, maar die ook perfect binnen het team past. Ik vind dat veel meer ondernemers moeten zien dat recruitment anders en beter kan. In Clarity heb ik een partner gevonden waarmee ik zelf op een prettige manier kan samenwerken om onze succesvolle methode meer bekendheid te geven.”

Karin van Geelen, Managing Director bij Clarity Benelux: “Nog veel te vaak worden goede mensen op verkeerde posities geplaatst. Als ondernemer weet ik dat dat heel vervelend is voor die mensen zelf, maar ook bijzonder kwalijk voor organisaties, die daardoor het hele, vaak peperdure traject opnieuw in gang moeten zetten. De BarHeim-methode heeft zich inmiddels bewezen met een opvallend hoge retentiegraad en zeer tevreden klanten en kandidaten. We zijn dan ook blij en trots dat we Eli en GrassGreener Europe kunnen helpen bij het uitdragen van hun boodschap.”

www.clarity.pr
www.grassgreenereurope.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.