
Gorillas lanceert campagne Live in the now
We besteden veel van onze tijd door bezig te zijn met de toekomst. Wat gaan we later vandaag doen, wat is de agenda voor de week en wat doen we later dit jaar? Om meer in verbinding te staan met het hier en nu, lanceert Gorillas de campagne Live in the now. Door het delen van verhalen en beelden van ondernemers, content creators, werknemers en klanten, spoort Gorillas iedereen aan om in het moment te leven en kansen te grijpen in het hier en nu.
We bezorgen niet alleen boodschappen, maar ook tijd
In plaats van naar de winkel gaan om boodschappen te doen, hoe zou je dan jouw tijd liever indelen? Deze vraag stelde Gorillas aan verschillende influencers, lokale partners, werknemers en klanten. De één leert bij in een cursus over holistische gezondheidsmethoden, de ander doet aan taekwondo of is bezig met het opzetten van een eigen bedrijf. Ook besteedt men liever meer tijd aan hun passies, zoals theater of muziek, en aan vrienden en familie.
Daarnaast licht Gorillas het ondernemersverhaal van Sebas uit, die naast zijn werk bij Gorillas een eigen bedrijf heeft opgezet. Ook gaan ze in gesprek met Minke van Wingerden, partner van Floating Farm en Waldo van Waldo Chocolade & Patisserie om erachter te komen hoe hij zijn moment heeft gepakt om te gaan ondernemen.
Fabienne Walch, Head of Brand bij Gorillas: "Bij Gorillas bezorgen we niet alleen boodschappen, maar ook tijd. Met Live in the now moedigen we iedereen aan om na te denken over hoe ze hun dromen achterna kunnen gaan in de tijd die ze besparen door boodschappen te bestellen."
De campagne is vanaf oktober tot half november zichtbaar in de Gorillas-app, op de Instagram van Gorillas en in de Gorillas Galleries in vijf vestigingen in Amsterdam.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen