Gemeente Breda & AB Inbev promoten alcoholvrij bier bij carnaval

Gemeente Breda gaat samen met Bierbrouwerij AB InBev alcoholvrij bier extra onder de aandacht brengen tijdens carnaval. De brouwer en de gemeente slaan de handen ineen om carnavalsvierders te enthousiasmeren vaker voor alcoholvrij bier te kiezen.

Bierbrouwerij AB InBev zet er daarom op in dat tijdens de hele carnavalsperiode breed verkrijgbaar is. Ook tijdens de traditionele carnavalsborrel in het stadhuis zal alcoholvrij bier geschonken worden.

Wethouder Miriam Haagh van de Gemeente Breda: “Bier en carnaval zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Of het nu bier met of zonder alcohol is. Het is geweldig om te zien dat alcoholvrij bier steeds populairder wordt en tegenwoordig echt ‘cool’ is. Deze mooie trend willen we als gemeente natuurlijk ondersteunen. Daarom hebben we de handen ineen geslagen met Bierbrouwerij AB InBev om tijdens het komende carnaval alcoholvrij bier extra te promoten, onder meer tijdens de traditionele carnavalsborrel.”

Mark Hanssen, Horecadirecteur bij Bierbrouwerij AB InBev: “Carnaval is een prachtige traditie en het is geweldig dat alcoholvrij bier er tegenwoordig helemaal bij hoort. Breda is sinds jaar en dag ons thuis en we zijn verheugd om samen met de Gemeente Breda alcoholvrij bier nog eens extra te promoten als prima alternatief voor alcoholhoudend bier. We willen het voor carnavalsvierders makkelijk maken voor alcoholvrij bier te kiezen. Daarom zorgen we dat alcoholvrij bier op zoveel mogelijk plekken in de stad verkrijgbaar is. Daarnaast brengen we samen Jupiler alcoholvrij extra onder de aandacht tijdens de traditionele carnavalsborrel in het stadhuis op maandag 24 februari 2020.”

www.ab-inbev.nl
www.ab-inbev.com
www.breda.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.