Gameshow Een Jaar Van Je Leven op 4 september op SBS6

In de reality gameshow Een Jaar Van Je Leven sluiten 40 deelnemers zichzelf gedurende een jaar af van de buitenwereld: 365 dagen lang draait alles om samenwerken, strijden, opdrachten uitvoeren om te overleven en het elimineren van je mededeelnemers. De winnaar wint een prijs van één miljoen euro. 

De kick-off-aflevering is op zondag 4 september om 21.30 uur te zien op SBS6. Vanaf maandag 5 september is de show elke werkdag te zien om 18.20 uur. Bij Videoland zijn vanaf zondagavond 4 september 24/7 twee livestreams te volgen.

Een Jaar Van Je Leven

De 40 mannen en vrouwen zijn vreemden voor elkaar. Ze komen uit alle hoeken van ons land en hebben de meest uiteenlopende achtergronden: van een bekende TikTokker, een kapster en een ex-militair tot een Syrische vluchteling, een horeca-ondernemer en een hovenier. De kandidaten nemen in de kick-off-aflevering voor een jaar lang afscheid van familie en vrienden.
 
Op de locatie zijn alleen de hoogstnoodzakelijke basisvoorzieningen aanwezig. De deelnemers krijgen opdrachten waarmee ze geld kunnen verdienen voor de huishoudpot. Is die pot leeg, maar wil de groep toch iets bestellen? Dan kunnen ze de prijzenpot van één miljoen euro aanspreken. Het gevolg is wel dat aan het eind van het jaar de uiteindelijke winnaar met een lagere prijs naar huis gaat. Pakken ze euro’s uit de pot of houden ze vol met wat ze hebben? Naast de verdienopdrachten spelen de deelnemers ook eliminatieopdrachten. De groep stemt wie van de deelnemers die opdracht moet spelen. Als de opdracht mislukt, dan moet die deelnemer het programma verlaten. Lukt het wel, dan moet hij of zij iemand aanwijzen die moet vertrekken. Elke eliminatie maakt de groep kleiner en de kans om aan het einde de prijzenpot mee naar huis te nemen, groter.
 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.