Frank Bijl associate partner Van Luyken

Frank Bijl sluit zich opnieuw aan bij Van Luyken. Hij wordt associate partner bij het Haarlemse communicatieadviesbureau. Dat betekent dat hij exclusief met Van Luyken gaat samenwerken.

Frank Bijl is inzetbaar voor marketing-pr en positionerings- en strategische communicatievraagstukken. Hij is ervaren met zowel public relations, reclame en marketing als het eigen ondernemerschap en is inzetbaar voor complexe communicatievraagstukken of als interim-manager van de communicatieafdeling.

Frank Bijl was eerder (1985-1987) werkzaam voor Van Luyken. Frank Bijl: "Heel bijzonder om weer voor en met Van Luyken te werken en nu al mijn ervaring als senior adviseur te gaan inzetten voor opdrachtgevers van het bureau." De geboren en getogen Rotterdammer is van huis uit journalist. Na verschillende functies in de publiciteit, public relations en reclame startte hij eigen bureaus in Rotterdam en Londen. In dezelfde periode verbreedde hij zijn ondernemerschap naar de horeca waar hij vier eigen zaken tot ontwikkeling bracht.

Youssef Eddini, managing partner van Van Luyken: "De aansluiting van Frank Bijl als associate partner is een fantastische aanwinst voor ons bureau. Door zijn rijke, generieke ervaring binnen de communicatie en het ondernemerschap weet hij direct wat er bij klanten speelt, waar communicatie toe kan bijdragen en hoe klanten hierin mee te nemen."

www.vanluyken.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.