Filmbranche ontwikkelt campagne voor stimulatie bioscoopbezoek: ga naar de film

Communicatiebureau KesselsKramer en productiehuis Since 88 hebben een tweeal reclamespots ontwikkeld om bioscoopbezoek te stimuleren. De campagne wordt gevoerd onder de gezamenlijke noemer ganaardefilm.nl

Daarbij zijn de filmdistributeurs aangesloten bij branchevereniging FDN, alle bioscopen en filmtheaters aangesloten bij branchevereniging NVBF, Nationale bioscoopbon, Holland Filmnieuws, NL Filmfonds, NVPI, Film.nl Nicam, CFAB/Sekam, het Nederlands Film Festival, Cineville en Jean Mineur Mediavision betrokken.

In de spot die gemaakt wordt door regisseur Michiel ten Horn van Aanmodderfakker en Arres bekend is, zijn onder meer acteurs als Robert de Hoog, Nasrdin Dchar, Jan Kooijman en Thekla Reuten te zien.

De website ganaardefilm.nl toont een overzicht van films die te zien zijn in de bioscopen en daarbij direct tickets bestellen. De reclamespots zijn vanaf  maandag 3 augustus 2020 te zien op televisie, online en social media; de opnames van de spots moeten nog plaats vinden.

www.ganaardefilm.nl
www.kesselskramer.com
www.since88.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.