GRP boeit mij niet, CPM dan weer wel

[Interview] Gerrit Nagel over All Response Media

Marketing Report is op bezoek bij All Response Media in de Houthavens in Amsterdam. We spreken met Managing Director Gerrit Nagel. Hij heeft een lange staat van dienst en werkte eerder voor onder meer Carat, Mediacom, Starcom en M2Media. 

Brand awareness en purchase intent

Gerrit Nagel: "All Response Media is een mediabureau maar wel anders. Bij eerdere bureaus draaide het vaak om brand awareness en purchase intent. All Response Media ia veel meer van conversie, van directe verkoop. Wij zorgen ervoor dat er resultaten zijn. Dat spreekt mij enorm aan, het is een heel andere manier van media-inkopen."

www.allresponsemedia.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Menno Westinga: De toekomst van media

17-07-2025 | 13:13:27
De druk op bedrijven en marketeers neemt verder toe: alles moet sneller, slimmer en efficiënter.

Omnicom Q2-2025, omzet +4,2 procent, winst -21,5 procent

16-07-2025 | 13:19:00
Omnicom heeft de resultaten bekendgemaakt over het tweede kwartaal van 2025. Hieruit blijkt dat er een forse winstdaling is gerealiseerd.

[Screenforce] WPP Media stelt marktverwachtingen bij

15-07-2025 | 11:52:00
WPP Media heeft in juni zijn halfjaarlijkse update gepubliceerd van het rapport This Year Next Year, met een wereldwijde prognose voor de advertentiemarkt tot 2030

ShowHeroes en DoubleVerify versterken contextuele videoreclame

14-07-2025 | 11:49:00
ShowHeroes kondigt een strategisch partnership aan met DoubleVerify, specialist in digitale mediakwaliteit en analytics.

Mediabestedingen +9%, Wavemaker grootste mediabureau

11-07-2025 | 09:57:00
Mediabestedingen +9%, Wavemaker was in 2024 het grootste medianetwerk in Nederland, met een geschatte omzet van 501 miljoen dollar

 

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.