Fenna Ramos gezicht kledinglijn GR8

Fenna Ramos wordt het gezicht van de kledinglijn GR8. Kledingontwerpster Eva Wegman maakte deze lijn geïnspireerd door de kleurrijke en uitgesproken outfits van Fenna Ramos. Op zondag 4 oktober zullen zij samen de collectie onthullen, door middel van een modeshow in Amsterdam. Een selecte groep fans wordt uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. 

Fenna Ramos is bekend als presentatrice en actrice van AVROTROS (NPO Zappelin), Misfit en Goede Tijden Slechte Tijden. Ze inspireert dagelijks jongeren met haar opvallende outfits. In de nieuwe collectie GR8 zitten unieke items waar maar één exemplaar van gemaakt is. Dit is een statement om jongeren bewust te maken van het feit dat iedereen uniek is en dat je je alleen great (GR8) kunt voelen als je jezelf kunt zijn, je kunt uiten zoals je wilt en je eigen keuzes kunt maken. De kledinglijn is betaalbaar gemaakt, zodat het toegankelijk is voor iedereen die een fashion statement wil maken. 

Fenna Ramos: "Ik vind het een grote eer dat Eva mij gevraagd heeft om het gezicht van haar nieuwe kledinglijn te zijn. Ik ben zelf veel met mode bezig en vind het tof dat ze een lijn lanceert met deze achterliggende gedachte. Fashion is een manier om jezelf te kunnen uiten en is in welke vorm dan ook voor iedereen toegankelijk."

www.evawegman.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.