&.agency versterkt het team met 4 nieuwe krachten

Het team van het Amsterdamse &.agency, het data driven storytelling agency dat influencer marketing, branded content en PR combineert, is recent flink uitgebreid. Martijn Brons, Michelle Sprenkels, Blanca Vinke en Caroline Krouwel zijn nu samen met het huidige team verantwoordelijk voor A-list klanten als L’Oréal, Shiseido, Discovery+, Body&Fit en Praxis. 

Martijn Brons (27) is gestart als Strategy & New Business Manager bij &.agency. Voorheen was Martijn werkzaam bij televisiezender XITE als Manager Content & Brand Partnerships en later als Brand Marketing Manager. Ook heeft hij als Content Specialist bij Transavia gewerkt.

Michelle Sprenkels (28) vervult de rol van Senior PR Manager. Hiervoor heeft Michelle onder andere gewerkt bij IMA en MOOI PR als Influencer Account Manager en PR & Influencer Marketing Manager. 

Blanca Vinke (25) was al werkzaam als Project Manager bij &.agency en is onlangs tot Senior Project Manager benoemd. Voordat Blanca bij &.agency aan de slag ging was zij onder andere werkzaam bij IMA, Solid Entertainment en Blue Circle. 

Om de enorme stroom aan nieuwe mensen in goede banen te leiden is Caroline Krouwel (31) aangenomen als Internal Process& people manager. Hiervoor heeft Caroline gewerkt bij IMA, Fashiolista en So PR.

Explosieve groei

Oprichters Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft hebben in zeer korte tijd het bureau explosief zien groeien. Sophie: “Deze uitbreiding van ons team past bij onze groei en de ambities die we hebben. Deze mensen zijn stuk voor stuk bevlogen en ambitieuze mensen met serieuze people skills. Dankzij hun ervaring gaan we voor een nog creatiever, origineler en overtuigender geluid. We zijn ervan overtuigd dat wij &.agency hiermee weer naar een hoger niveau gaan tillen.” 

Op 18 april was Sophie van der Schaft te gast bij Marketing Report op New Business Radio.

Luister het volledige radio-interview met Sophie hier:

www.and-agency.com

Luister hier de volledige radio-uitzending van 18 mei 2021 terug:

and-agency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.