Ace-labels Born05, Glasnost en IM Lounge aan de slag voor Easee

Ace agencies Born05, Glasnost en IM Lounge gaan per direct aan de slag voor het Noorse merk Easee, producent van compacte en krachtige laadrobots voor elektrische voertuigen. De bureaus werken gezamenlijk aan een brand awareness campagne die van het merk Easee een begrip dient te maken in Nederland, België en Luxemburg.
 
De gedachte achter Easee is shaping the future of electricity. Het eerste product is de Easee lader voor thuis en zakelijk gebruik. Easee wil de transformatie naar elektrisch rijden versnellen met hun slimme lader. Met een reeks producten wil het bedrijf de manier waarop mensen met elektriciteit omgaan verbeteren en veranderen. De brand awareness campagne die wordt neergezet moet zich daarom naast een focus op het Easee-product zelf, ook richten op het informeren over charging in het algemeen.



Digital Branding Agency Born05 neemt de lead in de ontwikkeling van de brand awareness campagne voor het eerste kwartaal 2022. Het pr-bureau Glasnost neemt de verantwoordelijkheid voor de bijbehorende pr-strategie en Media Performance agency IM Lounge verzorgt de mediastrategie en inkoop van de internationale campagne.

Nicky Wiegmans, marketingspecialist Benelux bij Easee: "De culturele klik tussen Easee en Ace is buitengewoon goed: we delen dezelfde visie en zetten ons beiden in voor een betere wereld - te beginnen met het verbeteren van jezelf. Bovendien is het ideaal dat er verschillende bureaus met ieder zijn eigen expertise onder Ace vallen. Wij staan te springen om de samenwerking te starten."

www.easee.com
www.thisisace.nl
www.born05.nl
www.glasnost.amsterdam
www.imlounge.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.