Dorst & Lesser aan de slag voor Dr. Oetker

Socialmediabureau Dorst & Lesser slaat de handen ineen met Dr. Oetker Nederland om de opkomende pizzacultuur op TikTok te omarmen

Niels Verhoeven, oprichter en CEO van Dorst & Lesser: "Dit partnerschap met Dr. Oetker Pizza op TikTok biedt ons de perfecte gelegenheid om deel uit te maken van de pizzacultuur en geïnspireerd te worden door de creativiteit van de TikTok-gemeenschap. We zijn vastbesloten om boeiende en meeslepende content te creëren die het enthousiasme van TikTok-pizzafans weerspiegelt."

Joost van den Berg, marketingdirecteur bij Dr. Oetker Pizza: "Dr. Oetker is verheugd over de samenwerking met Dorst & Lesser. Bij Dr. Oetker geloven we in het omarmen van nieuwe trends en het op een creatieve en authentieke manier betrekken van onze consumenten. Samen met Dorst & Lesser zullen we onze aanwezigheid op TikTok versterken en deel uitmaken van de pizza cultuur die daar heerst."

www.dorstenlesser.com

www.oetker.nl

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.