Dept ontwikkelt campagne huisinrichting Bol.com

Online retail platform Bol.com lanceert een campagne om meer bekendheid te creëren voor het woonassortiment en bijbehorend inspiratieplatform. De 360° -communicatiecampagne, ontwikkeld door Dept, laat zien hoe kleine veranderingen in je leven soms tot grote veranderingen van je interieur kunnen leiden.

Pap, het is uit...

Bol.com trapt de campagne af met een commercial waarin de speciale band tussen vader en dochter centraal staat. In de film, geregisseerd door Willem Gerritsen (CZAR), staat een dochter overmand door liefdesverdriet plots weer dakloos voor de deur van het ouderlijk huis. Voor je dochter doe je alles, dus tovert pa zijn geliefde mancave om tot een prachtige meisjeskamer. Maar de film maakt een draai wanneer de liefde zoals altijd onvoorspelbaar blijkt te zijn.

Cecile van den Heuvel, campagnemanager bij Bol.com: "Veranderingen van je interieur gaan vaak samen met kleine en grote levensgebeurtenissen. Bijvoorbeeld je dochter die opeens weer thuis komt wonen. Door daarop in te zoomen willen we de juiste emotionele snaar raken en tegelijkertijd een sfeervolle impressie van ons uitgebreide woonassortiment geven."

Ramin Bahari, Associate Creative Director bij Dept: "Je huis, maar ook je leven is nooit af. Soms overkomt je iets dat je wereld en zelfs je interieur op z'n kop zet. Die nuchtere observatie hoort bij Bol.com en leidt ook nu weer tot communicatie met een knipoog."

Campagne

De campagne is geproduceerd door Dept en is de komende weken te zien op verschillende owned and paid kanalen, waaronder tv, online video, OOH en print (in België), social en display.

Credits:

Verantwoordelijk bij Bol.com: Cecile van den Heuvel, Niels Moes, Danielle Snoeij, Sophia Kerkhof-Schneider, Boukje Taphoorn | Bureau: Dept Agency | Creative directie: Ramin Bahari, Tim Menko, André Dammers | Creatie: Annelied van de Weg, Max Kurstjens | Strategie: Maeve van Ettekoven |  Account: Thomas van Slooten, Eveline de Groot | RTV Producer: Raquel Wijngaarde | Productiemaatschappij: CZAR | Regie: Willem Gerritsen | Sound: Amp.Amsterdam en Earforce | Post: The Compound | Mediabureaus: Dentsu (NL) en Mindshare (VLA)

www.deptagency.com

www.bol.com

www.aholddelhaize.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.