Dept breidt uit naar Azië-Pacific met partner Vishnu Mohan

Dept is officieel van start gegaan in Azië-Pacific, onder leiding van voormalig CEO van Havas Group, Vishnu Mohan. Na de oprichting in Amsterdam in 2015 is Dept wereldwijd snel gegroeid. Van 150 werknemers in Nederland naar meer dan 2000 verspreid over zeventien landen op vijf continenten.

Mohan gaat intensief samenwerken met Dept’s CEO Dimi Albers en wordt daarbij verantwoordelijk voor het uitrollen van Dept in Azië. Hij maakt de stap naar Dept na 25 jaar bij Vivendi’s Havas Group, waar hij een belangrijke rol speelde bij de lancering en ontwikkeling van Havas Group in de regio Azië-Pacific. 

Dimi Albers, Global CEO bij Dept: “De afgelopen jaren hebben we meerdere impactvolle projecten in Azië-Pacific gerealiseerd voor merken als Mizuno, Samsung, Weber, Fujitsu en KLM. Onze visie is altijd geweest om klanten te verbinden met het beste talent in de wereld, ongeacht de locatie. Een lokaal team van experts dat volledig samenwerkt met teams in EMEA, Noord-Amerika en Zuid-Amerika zorgt dat we een nog grotere impact kunnen maken in de APAC-regio, voor zowel onze wereldwijde klanten als lokale merken. Met Vishnu's netwerk, groeimindset en kennis van de markt hebben we de juiste persoon gevonden om ons avontuur in Azië een boost te geven.” 

Vishnu Mohan, Partner & Growth Officer bij Dept: “Met een digitaal DNA, het geïntegreerd one-stop-shop principe en expertise in tech, design, creativiteit en performance, heeft Dept alle ingrediënten om een verschil te maken in APAC. Daarbij is de simpele structuur, snelheid en persoonlijk contact één van de belangrijkste redenen waarom ik er erg naar uitkijk om met Dimi en de teams samen te werken. Met behulp van het groeiende klantportfolio en trackrecord in de regio kan ik niet wachten om een Azië-Pacific business te bouwen onder het motto: big enough to cope, small enough to care”. 

www.deptagency.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.