Dentsu Creative Amsterdam breidt social en entertainment-team uit

Het social en entertainment-team van Dentsu Creative Amsterdam wordt niet alleen vergroot, maar met name verbreed in kennis en kunde. Het bureau wil hiermee nog meer opdrachtgevers voor zich winnen die geloven in social brand building.

Anne Merel Verleun startte op 1 maart als Creative Director. Zij was voorheen Creative Director bij Hammerfest. Bij Dentsu Creative Amsterdam gaat zij het social team van creatives en makers aansturen en zal zij samen met Michael Nap de dagelijkse leiding op zich nemen van de Social en Entertainment hub.

Eind vorig jaar kwam Maarten Withoos al over van influencermarketingbureau FIRST. Met zijn achtergrond in influencermarketing ziet Dentsu Creative hem als een aanwinst in de mix van het accountteam. Maarten is verantwoordelijk voor het Karwei en Randstad account en daarmee nauw betrokken geweest bij de socialcampagnes voor Randstad andersom solliciteren en Randstad career mode.

Ook komt er een jong getalenteerd team naar het Amsterdamse bureau. Dion Keizer (voorheen van Mr. Koreander) en Hesté Coetzee komen de always-on redactie versterken. Het redactieteam is onder leiding van Editor-in-Chief Charlene-Clair de Recht mede-verantwoordelijk voor de dagelijkse content die wordt gemaakt voor (onder andere) TikTok, Snap en Instagram.

Klaar voor de toekomst 

Michael Nap, Head of Social en Entertainment: "Steeds meer merken zien in dat social in de punt zetten van de media- en middelenmix bijzonder veel goede resultaten oplevert. Om dat écht goed aan te pakken moeten merken investeren in een strakke social-identity, social-frist campagnes en een always-on laag die echt iets toevoegt aan het overvolle social landschap. Met deze uitbreiding is ons team een reflectie van wat merken nodig hebben om groot te worden middels social en zijn wij klaar voor de toekomst."

www.dentsu.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.