[De Belofte 2023] Ronen Wolf over Sam Dibbets
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.
De voordracht van Ronen Wolf is Sam Dibbets, Content Creative bij Team5pm.
Conceptkanon
Bij Team5pm werkt heel veel talent maar als ik er één mag kiezen, dan is het Sam. Als Content Creative en conceptkanon vuurt hij de vetste video edits en de gekste pitch decks de wereld in. Een paar hoogtepunten? In het zevende en meest recente seizoen van KPN LOG behaalden we een uitkijktijd van 11.30 minuten per video. Dat is 11.30 onverdeelde aandacht, dankzij zijn ideeën en regie.
Videoserie HEMA
En met de creatie en regie van de videoserie HEMA Helpt stak hij onze welbekende longform YouTube HELP- content succesvol in een lekker TikTok jasje. Kortom, Sam is je man. Als echte teamplayer helpt hij onze organisatie creatief te groeien en helpt hij onze klanten bij het bereiken van hun doelen. Het bewijs? Zie hier op 02.02 waarom Sam een schot in de roos is.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025
Marelle van Beerschoten keynote spreker iO-congres
Trojan Monkeys gaat social content Flink maken
Michaël Van Damme spreker op Contentmarketing & Webredactie 2025
Matter verenigt labels en richt zich op merken en retailmedia
De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025
Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa
Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI
Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst
Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt
