[De Belofte 2023] Mandy van der Wal over Elizabeth Geul

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Mandy van der Wal is Elizabeth Geul, Account & Marketing Campaign Executive bij Audiohuis.

In het diepe gesprongen

Afgelopen jaar is Audiohuis Amsterdam gelanceerd. Al snel kwam Elizabeth Geul werkzaam bij de B2B afdeling van Mediahuis als campagne Manager kennis met ons maken omdat ze een sterke interesse heeft in innovatie, het mediumtype audio, in het bijzonder podcast en zeer nieuwsgierig was naar alle ontwikkelingen. We hebben haar meegenomen in de strategie van Audiohuis en al snel was duidelijk dat Elizabeth graag de overstap wilde maken van Mediahuis naar Audiohuis.

Inventory verkopen

Audiohuis had niet alleen een campagnemanager nodig maar veel meer dan dat. Naast een campagnemanager waren er een aantal essentiële zaken die moeten worden opgezet zoals de technische set-up om de inventory te kunnen verkopen, maar ook campagne management, klant contact en facturatie en sales. Een bredere rol dan Elizabeth eerder had gehad bij Mediahuis. Elizabeth wist de juiste personen in de organisatie al te vinden om zich deze nieuwe rol zeer snel eigen te maken en is hiermee een zeer belangrijke schakel in het Audiohuis team geworden.

Onmisbare schakel

Voor Audiohuis is De Belofte 2023 Elizabeth Geul. Een onmisbare schakel in ons team. Daarnaast is Elizabeth een zeer fijne collega, een prettig persoon in de omgang met humor en een drive!

www.audiohuis.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Sélina van Gool lanceert podcast: Intieme Terreur

05-11-2025 | 11:29:00
Met de podcast Intieme Terreur wil Sélina van Gool slachtoffers van relationeel geweld een stem geven en bewustwording creëren

Audiohuis lanceert podcast Met Nadia in Parijs

03-10-2025 | 16:32:00
Audiohuis komt met de wekelijkse podcast onder de titel Met Nadia in Parijs waarin presentatrice en journalist Nadia Palesa Poeschmann een bijzondere Nederlander ontmoet die in Parijs is gaan wonen en werken

De Boardroom gaat samenwerking aan met Sijthoff

04-09-2025 | 09:39:00
Met de samenwerking wil De Boardroom groeien in bereik, terwijl Sijthoff kwalitatieve videocontent toevoegt aan het portfolio.

BBC Studios kiest Audiohuis als reclamerepresentant in Nederland

03-06-2025 | 15:12:00
BBC Studios werkt voortaan samen met het Nederlandse audiobedrijf Audiohuis voor de vertegenwoordiging van BBC-podcasts op de reclamemarkt in Nederland.

Audiohuis lanceert podcast: De moed om te leiden

05-03-2025 | 12:58:00
Uitgeverij Boekerij en Audiohuis introduceren vanaf 6 maart de podcast De moed om te leiden, waarin Sander Aarts in gesprek gaat met bekende gasten

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.