[De Belofte 2023] Frank de Wit over Quinty van Dijk

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Frank de Wit is Quinty van Dijk, Short Form Lead bij Team5pm.

Verticale videocontent

Dat leeftijd maar een getal is bewijst Quinty op dagelijkse basis bij Team5pm. Op 22 jarige leeftijd begon Quinty van Dijk 5 maanden geleden aan een nieuw avontuur bij Team5pm. Met de groei van verticale videocontent op social platforms als YouTube (Shorts), TikTok en Instagram Reels, heeft Team5pm er namelijk voor gekozen om uit te breiden met een dedicated social unit. Met aan het roer Short-Form Lead Quinty van Dijk.

TikTok Specialist bij DRIIVN

Ondanks haar leeftijd had ze inmiddels al meerdere jaren ervaring opgedaan als TikTok Specialist bij DRIIVN en Campagne & Talent Manager bij Molecule. Bij DRIIVN werd besloten om voor TikTok marketing een los label op te richten genaamd Flik Flak. Hierbij is Quinty aangesteld als operationeel verantwoordelijke. Hierin was ze o.a verantwoordelijk voor het opzetten van het bedrijf, vergroten van de omzet en het verbeteren van de werkprocessen.

Short-Form content unit

Deze ervaring, in combinatie met haar professionele en zeer ambitieuze karakter, maakte Quinty de perfecte kandidaat om aan de slag te gaan als Lead binnen de nieuwe Short-Form content unit van Team5pm. In de 5 maanden die volgden hebben haar kennis en pro-activiteit ervoor gezorgd dat er inmiddels meerdere grote klanten Short-Form strategieën en contentproductie afnemen waaronder bekende namen zoals HEMA, Bol.com, Interpolis en de KNLTB. Daarnaast is er een unieke propositie ontwikkeld waarbij Short-Form wordt gekoppeld aan data en er op die manier kan worden ingespeeld op populaire zoektermen en andere data inzichten. Dit heeft er onder andere voor gezorgd dat HEMA met zowel hun YouTube Shorts als TikTok video's bovenaan ranken op Google search. Een award waardige case! 

Met al deze ontwikkelingen kunnen we wel stellen dat Quinty de ontwikkeling van deze nieuwe unit in een stroomversnelling heeft gebracht en ervoor heeft gezorgd dat Short-Form content inmiddels niet meer weg te denken is binnen de services van Team5pm. En als je op deze leeftijd dit soort verantwoordelijkheden kan dragen en ze ook nog eens boven verwachting invult, ben je wat ons betreft een terechte kandidaat voor De Belofte 2023.

www.team5pm.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025

27-11-2025 | 14:17:00
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award

Marelle van Beerschoten keynote spreker iO-congres

11-11-2025 | 09:58:53
Ze deelt het podium met gedragswetenschapper Michaël Van Damme en ondernemer, journalist en uitgever Alexander Klöpping.

Trojan Monkeys gaat social content Flink maken

06-11-2025 | 11:10:36
Met deze stap wil de bezorgsupermarkt haar positie als supermarkt aan huis sterker neerzetten en dat duidelijker laten terugkomen in de sociale kanalen.

Michaël Van Damme spreker op Contentmarketing & Webredactie 2025

28-10-2025 | 16:56:00
Tijdens zijn sessie laat hij zien hoe AI organisaties helpt om razendsnel grote groepen te bereiken, zonder de persoonlijke verbinding te verliezen.

Matter verenigt labels en richt zich op merken en retailmedia

16-10-2025 | 09:00:00
Matter werkt voortaan wereldwijd onder één naam. De labels MPG, SOCIAL.INC, Gicom en Matter New York verdwijnen

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.