[De Belofte 2023] Frank de Wit over Quinty van Dijk

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Frank de Wit is Quinty van Dijk, Short Form Lead bij Team5pm.

Verticale videocontent

Dat leeftijd maar een getal is bewijst Quinty op dagelijkse basis bij Team5pm. Op 22 jarige leeftijd begon Quinty van Dijk 5 maanden geleden aan een nieuw avontuur bij Team5pm. Met de groei van verticale videocontent op social platforms als YouTube (Shorts), TikTok en Instagram Reels, heeft Team5pm er namelijk voor gekozen om uit te breiden met een dedicated social unit. Met aan het roer Short-Form Lead Quinty van Dijk.

TikTok Specialist bij DRIIVN

Ondanks haar leeftijd had ze inmiddels al meerdere jaren ervaring opgedaan als TikTok Specialist bij DRIIVN en Campagne & Talent Manager bij Molecule. Bij DRIIVN werd besloten om voor TikTok marketing een los label op te richten genaamd Flik Flak. Hierbij is Quinty aangesteld als operationeel verantwoordelijke. Hierin was ze o.a verantwoordelijk voor het opzetten van het bedrijf, vergroten van de omzet en het verbeteren van de werkprocessen.

Short-Form content unit

Deze ervaring, in combinatie met haar professionele en zeer ambitieuze karakter, maakte Quinty de perfecte kandidaat om aan de slag te gaan als Lead binnen de nieuwe Short-Form content unit van Team5pm. In de 5 maanden die volgden hebben haar kennis en pro-activiteit ervoor gezorgd dat er inmiddels meerdere grote klanten Short-Form strategieën en contentproductie afnemen waaronder bekende namen zoals HEMA, Bol.com, Interpolis en de KNLTB. Daarnaast is er een unieke propositie ontwikkeld waarbij Short-Form wordt gekoppeld aan data en er op die manier kan worden ingespeeld op populaire zoektermen en andere data inzichten. Dit heeft er onder andere voor gezorgd dat HEMA met zowel hun YouTube Shorts als TikTok video's bovenaan ranken op Google search. Een award waardige case! 

Met al deze ontwikkelingen kunnen we wel stellen dat Quinty de ontwikkeling van deze nieuwe unit in een stroomversnelling heeft gebracht en ervoor heeft gezorgd dat Short-Form content inmiddels niet meer weg te denken is binnen de services van Team5pm. En als je op deze leeftijd dit soort verantwoordelijkheden kan dragen en ze ook nog eens boven verwachting invult, ben je wat ons betreft een terechte kandidaat voor De Belofte 2023.

www.team5pm.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Trojan Monkeys gaat social content Flink maken

06-11-2025 | 11:10:36
Met deze stap wil de bezorgsupermarkt haar positie als supermarkt aan huis sterker neerzetten en dat duidelijker laten terugkomen in de sociale kanalen.

Michaël Van Damme spreker op Contentmarketing & Webredactie 2025

28-10-2025 | 16:56:00
Tijdens zijn sessie laat hij zien hoe AI organisaties helpt om razendsnel grote groepen te bereiken, zonder de persoonlijke verbinding te verliezen.

Matter verenigt labels en richt zich op merken en retailmedia

16-10-2025 | 09:00:00
Matter werkt voortaan wereldwijd onder één naam. De labels MPG, SOCIAL.INC, Gicom en Matter New York verdwijnen

Britse IPA: Influencers genereren de hoogste langetermijn-ROI

10-10-2025 | 16:45:00
Volgens een onderzoek van het Britse Institute of Practitioners in Advertisers (IPA) levert influencer marketing commerciële rendementen die vergelijkbaar zijn met andere mediakanalen op korte termijn, en presteert aanzienlijk sterker na verloop van tijd

Social mediabureau Team5pm overgenomen door Samy

09-10-2025 | 09:34:00
Het social media bureau Team5pm is overgenomen door Samy. Team5pm is actief vanuit Stockholm, Kaapstad en Warschau en het Amsterdamse hoofdkantoor.

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.