[De Belofte 2023] Andy Mosmans over Frederique Rote

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht Andy Mosmans over Frederique Rote, copywriter bij VENGEAN.

Getalenteerde copywriter

Frederique, 28 jaren jong, is een jonge getalenteerde copywriter in zowel Nederlands als Engels. Die eerst niet zozeer in de wereld van branding en communicatie werkte, maar in de journalistiek, bij Eva Jinek en LINDA. En vervolgens wel ook nog ervaring opdeed bij Natwerk. Bij VENGEAN werkt ze voor diverse nationale en internationale startups, scale ups en corporates op zoek naar wat startup spirit. Naast een goede copywriter is ze inmiddels, in the slipstream van haar ervaren mentor Bram Holzapfel, ook een goede conceptontwikkelaar.

Strategische energiegevende visies

Meer dan dat ze leuke aansprekende reclame verhaaltjes schrijft, helpt ze op een heel prettige manier mee om onze klanten strategische energiegevende visies te ontwikkelen op hun onderneming en merk(en). Denk hierbij aan de lekkerste varkensvrije bacon La VIE, de ondernemende bank NIBC, SUAS de applied university van Schouten en Nelissen, financiële detacheerder Welten, Gradyent dat stadsverwarmingsnetwerken optimaliseert, nanocoatingbedrijf Powall, de innovatieve viskweker Patagonia King Salmon en Hans Anders. Last but nog least (her)kent ze de tijdgeest heel goed en beschikt ze over een sterk ontwikkeld gevoel voor humor, kortom een 'gentle lady with brains' zoals we ze graag zien bij VENGEAN en een absolute belofte voor de toekomst. 

www.vengean.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Thomas Ritter sluit zich aan bij VENGEAN

28-10-2025 | 14:50:36
Met zijn komst versterkt het bureau zijn internationale positie en richt het zich nadrukkelijker op de DACH-markten: Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

Andy Mosmans: nexeye groeit in Europa met VENGEAN-power

27-10-2025 | 15:47:00
In gesprek met Bas Vlugt bij Marketing Report TV spreekt hij over zijn recente reis naar Hamburg en over het succes van de rebranding van nexeye

Annis Anakotta Creative Director VENGEAN

01-09-2025 | 14:32:00
Hij brengt jarenlange ervaring mee uit verschillende creatieve bureaus en werkt daarmee aan de verdere ontwikkeling van het bureau.

Andy Mosmans: Branding is de kunst van het creëren van geloof

20-08-2025 | 11:18:00
In tegenstelling tot het gezegde seeing is believing, is de waarheid eerder: we zien wat we geloven.

Andy Mosmans: Creativiteit is een middel, geen doel in merkbouw

15-08-2025 | 13:45:29
Branding draait niet om slim zijn, maar om helder zijn. Niet om schreeuwen, maar om relevant zijn. Niet om gimmicks, maar om betekenis.
 

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.