DDB Amsterdam ontwikkelt driedelige Kruidvat-zomercampagne

Voor het eerst komt Kruidvat met een driedelige campagne die de hele zomer door loopt. DDB Amsterdam ontwikkelde de campagne.

In het eerste deel van Goed voorbereid, groot voordeel, zien we het personage Lies voorbereidingen treffen voor haar zomervakantie. In de daarop volgende social reeks is te zien dat Lies met Kruidvat-producten voorbereid is op onvoorziene situaties.

Geholpen door het complete assortiment van Kruidvat gaan Lies en haar vriendin Anouk dan ook goed voorbereid op reis. De vakantiebestemming? Lloret de Mar, waar ze een reis voor singles hebben geboekt. Zou Lies onder de Spaanse zon de liefde van haar leven ontmoeten?

Goed voorbereid op vakantie

Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat: “Met onze zomercampagne helpen we Nederland goed voorbereid op vakantie te gaan en luiden we officieel de zomer in. “Zo hebben we allemaal zin in de vakantie, maar kost vaak dit ook veel geld. Bovendien kunnen alle voorbereidingen nogal wat vakantiestress veroorzaken. In onze zomercampagne laten we met een knipoog zien dat Kruidvat een compleet assortiment heeft met alles wat je nodig hebt voor een zorgeloze vakantie.”

In de zomermaanden - als mensen minder televisiekijken maar wel online zijn op hun vakantieadres – volgt deel twee van de campagne. Met als hoogtepunt een zomerfilm in week 31 met een bijzondere ontknoping die te zien zal zijn op Youtube, Instagram en Facebook.

www.kruidvat.nl

www.ddbamsterdam.nl

Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.