Dawn en de Baak lanceren derde seizoen leiderschapspodcast

De Baak brengt samen met bureau Dawn, onderdeel van Springbok, het derde seizoen uit van de podcast Ongeboren Leiders. In deze reeks staat intuïtie binnen leiderschap centraal. Met uiteenlopende gasten, van sporters tot advocaten en ondernemers, wordt intuïtie als vaak onderbelichte kwaliteit belicht. De podcast is nu te beluisteren via diverse kanalen.

Intuïtie als kracht binnen leiderschap

Het derde seizoen bouwt voort op eerdere afleveringen, waarin onder anderen Sigrid Kaag, Erik Wegewijs en Sander Schimmelpenninck te gast waren. Dit seizoen richt zich specifiek op intuïtie en de rol ervan in leiderschap.

Podcastmaker Pieter van der Wielen interviewt de gasten op locatie bij de Baak. In de eerste vijf afleveringen delen Olympisch zeilster Marit Bouwmeester, gedragsveranderingsexpert Amy-Jane Gielen, mensenrechtenadvocaat Liesbeth Zegveld, mede-oprichter van modemerk Daily Paper Jefferson Osei en regisseur Michael Middelkoop hun ervaringen en inzichten over intuïtieve besluitvorming.

Diversiteit in leiderschapsperspectieven

Justine Passera, marketing- en communicatiemanager bij de Baak: "We merken dat de podcast een breed publiek aanspreekt en een manier is om zowel onze alumni als nieuwe luisteraars te inspireren. De diversiteit aan gasten geeft leiderschap een breder gezicht."

Maarten Gooskens, copywriter bij Dawn: "De kracht van de podcast zit in het vinden van interessante mensen die zichzelf niet altijd als leiders zien. Dit seizoen biedt een fris perspectief in een tijd waarin ratio vaak de boventoon voert."

Podcast nu te beluisteren

De eerste afleveringen van seizoen drie, evenals de vorige seizoenen, zijn beschikbaar op Spotify en YouTube.

Credits:

Opdrachtgever: de Baak | Bureau: Dawn | Sound: Propaganda Productions

www.dawn.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

Wehkamp kiest na pitch voor Dawn

01-10-2025 | 10:00:00
Wehkamp heeft na een landelijke pitch gekozen voor bureau Dawn. Het resultaat is een merkplatform met de pay-off Altijd Wehkamp. Sinds 1952.

Lonneke van der Horst: klanten reageren positief op merknaam Ayvens

24-07-2025 | 12:35:00
In 2024 hebben LeasePlan en ALD Automotive hun merken gewijzigd in Ayvens. We spreken Lonneke van der Horst, marketing directeur van Ayvens Nederland hierover. Ayvens is (net als voorheen ALD Automotive) onderdeel van de Franse bank Société Générale

Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend

08-07-2025 | 11:33:16
Op 10 oktober openen onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn hun deuren voor het publiek.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.