
Dawn en de Baak lanceren derde seizoen leiderschapspodcast
De Baak brengt samen met bureau Dawn, onderdeel van Springbok, het derde seizoen uit van de podcast Ongeboren Leiders. In deze reeks staat intuïtie binnen leiderschap centraal. Met uiteenlopende gasten, van sporters tot advocaten en ondernemers, wordt intuïtie als vaak onderbelichte kwaliteit belicht. De podcast is nu te beluisteren via diverse kanalen.
Intuïtie als kracht binnen leiderschap
Het derde seizoen bouwt voort op eerdere afleveringen, waarin onder anderen Sigrid Kaag, Erik Wegewijs en Sander Schimmelpenninck te gast waren. Dit seizoen richt zich specifiek op intuïtie en de rol ervan in leiderschap.
Podcastmaker Pieter van der Wielen interviewt de gasten op locatie bij de Baak. In de eerste vijf afleveringen delen Olympisch zeilster Marit Bouwmeester, gedragsveranderingsexpert Amy-Jane Gielen, mensenrechtenadvocaat Liesbeth Zegveld, mede-oprichter van modemerk Daily Paper Jefferson Osei en regisseur Michael Middelkoop hun ervaringen en inzichten over intuïtieve besluitvorming.
Diversiteit in leiderschapsperspectieven
Justine Passera, marketing- en communicatiemanager bij de Baak: "We merken dat de podcast een breed publiek aanspreekt en een manier is om zowel onze alumni als nieuwe luisteraars te inspireren. De diversiteit aan gasten geeft leiderschap een breder gezicht."
Maarten Gooskens, copywriter bij Dawn: "De kracht van de podcast zit in het vinden van interessante mensen die zichzelf niet altijd als leiders zien. Dit seizoen biedt een fris perspectief in een tijd waarin ratio vaak de boventoon voert."
Podcast nu te beluisteren
De eerste afleveringen van seizoen drie, evenals de vorige seizoenen, zijn beschikbaar op Spotify en YouTube.
Credits:
Opdrachtgever: de Baak | Bureau: Dawn | Sound: Propaganda Productions
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Ayvens en Dawn zetten occasionlease Europees in
Dawn ontwikkelt merkcampagne en rebranding voor vredesorganisatie PAX
Dawn lanceert campagne: Kap Het Bostheater Niet
[Interview] Justine Passera (De Baak): Nadenken alleen is niet genoeg
Ik ervaar crisis-actie van Dawn richt zich op onderbelichte maatschappelijke problemen
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen