Dawn en de Baak lanceren derde seizoen leiderschapspodcast

De Baak brengt samen met bureau Dawn, onderdeel van Springbok, het derde seizoen uit van de podcast Ongeboren Leiders. In deze reeks staat intuïtie binnen leiderschap centraal. Met uiteenlopende gasten, van sporters tot advocaten en ondernemers, wordt intuïtie als vaak onderbelichte kwaliteit belicht. De podcast is nu te beluisteren via diverse kanalen.

Intuïtie als kracht binnen leiderschap

Het derde seizoen bouwt voort op eerdere afleveringen, waarin onder anderen Sigrid Kaag, Erik Wegewijs en Sander Schimmelpenninck te gast waren. Dit seizoen richt zich specifiek op intuïtie en de rol ervan in leiderschap.

Podcastmaker Pieter van der Wielen interviewt de gasten op locatie bij de Baak. In de eerste vijf afleveringen delen Olympisch zeilster Marit Bouwmeester, gedragsveranderingsexpert Amy-Jane Gielen, mensenrechtenadvocaat Liesbeth Zegveld, mede-oprichter van modemerk Daily Paper Jefferson Osei en regisseur Michael Middelkoop hun ervaringen en inzichten over intuïtieve besluitvorming.

Diversiteit in leiderschapsperspectieven

Justine Passera, marketing- en communicatiemanager bij de Baak: "We merken dat de podcast een breed publiek aanspreekt en een manier is om zowel onze alumni als nieuwe luisteraars te inspireren. De diversiteit aan gasten geeft leiderschap een breder gezicht."

Maarten Gooskens, copywriter bij Dawn: "De kracht van de podcast zit in het vinden van interessante mensen die zichzelf niet altijd als leiders zien. Dit seizoen biedt een fris perspectief in een tijd waarin ratio vaak de boventoon voert."

Podcast nu te beluisteren

De eerste afleveringen van seizoen drie, evenals de vorige seizoenen, zijn beschikbaar op Spotify en YouTube.

Credits:

Opdrachtgever: de Baak | Bureau: Dawn | Sound: Propaganda Productions

www.dawn.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Lonneke van der Horst: klanten reageren positief op merknaam Ayvens

24-07-2025 | 12:35:00
In 2024 hebben LeasePlan en ALD Automotive hun merken gewijzigd in Ayvens. We spreken Lonneke van der Horst, marketing directeur van Ayvens Nederland hierover. Ayvens is (net als voorheen ALD Automotive) onderdeel van de Franse bank Société Générale

Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend

08-07-2025 | 11:33:16
Op 10 oktober openen onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn hun deuren voor het publiek.

Dawn aan de slag voor Natwerk

16-06-2025 | 15:11:00
Creatief bureau Natwerk heeft Dawn geselecteerd als extern reclamebureau. De keuze volgt op een oriëntatietraject onder begeleiding van pitchconsultant Peter van Leeuwen van Leone BV.

Ayvens en Dawn zetten occasionlease Europees in

20-05-2025 | 14:36:40
Dawn ontwikkelde hiervoor de propositie en campagne Re-lease met Ayvens, die deze week van start gaat in Nederland en later in tien andere Europese landen.

Dawn ontwikkelt merkcampagne en rebranding voor vredesorganisatie PAX

28-10-2024 | 16:29:00
Vrede is niet vanzelfsprekend. Dat is het ook nooit geweest, maar sinds kort ligt het weer op ieders lippen. En dat is geen goed teken. Voor vredesorganisatie PAX was het daarom hoog tijd om de oude veren af te schudden en hun relevantie met een vernieuwd merk te benadrukken.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.