
CroudX is de eerste Shopify e-commerce agency van Nederland
Het recent gelanceerde CroudX is een online marketing agency exclusief voor Shopify-gedreven webwinkels. Het bedrijf creëert een AI-gedreven ‘shopping boulevard’ online, waarbij een nieuwe manier van data-analyse zorgt dat klanten leren van best practices. Hiermee speelt CroudX in op de grootste ontwikkelingen van e-commerce in de komende tien jaar en is zij vooralsnog uniek in Nederland.
Robin Friend, Co-founder, CroudX: “Shopify is wereldwijd binnen e-commerce al de snelste groeier door hun focus op het MKB, en ook de allergrootste merken stappen nu over. Shopify is de leider van de toekomst. Bij webwinkels speelt daarnaast de behoefte om te leren van best practices, vandaar ons boulevard-principe. Wij combineren dus beide trends. Daardoor zien we significante groei bij iedereen. En wij groeien weer mee met de groei van onze klanten.”
Mitch Voskuilen, Co-founder, CroudX: “In 2025 zal er geen online marketeer meer zonder AI werken. Dat maakt hun werk leuker, creatiever en uitdagender, omdat het hen vrijspeelt om merken strategisch te versterken. Op de korte termijn betekent onze databenadering dus snellere groei. En op de langere termijn dragen wij bij aan merkcreatie. Dat is wat de combinatie van AI en mensenkennis uiteindelijk doet. En wij willen aan de basis staan van deze revolutie.”
CroudX is gevestigd in Amsterdam. Ze heeft de ambitie de grootste Europese speler te worden voor Shopify webwinkels. Om dat te bereiken is het boulevard principe ingericht om alle type merken te versterken, ongeacht hun marktgrootte.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau