Creatief netwerk Fama Volat opent zesde vestiging

Fama Volat opent de deuren van haar zesde kantoor, ditmaal aan de Markt in Maastricht. Na vestigingen in Amsterdam, Den Bosch, Utrecht, Tilburg en Eindhoven heeft het creatieve netwerk van vestigingen nu ook dekking in Limburg.

De vestiging creëert lokaal relevante campagnes en marketingstrategieën voor corporates, instellingen en MKB+. Managing Partner en creatief eindverantwoordelijk Olivier Paquay zal het bureau de komende maanden vorm gaan geven.

Thomas Creemers, oprichter van Fama Volat: “Onder leiding van Olivier voegt Fama Volat een groot Limburgs netwerk toe. Daarnaast heeft Olivier door zijn achtergrond in FMCG, media en agency-ervaring bij werkgevers als Heineken en Mediahuis Nederland een trackrecord in het ontwikkelen van sterke merken en creatieve campagnes.”

Fama Volat Maastricht

Bedrijven en organisaties kunnen bij Fama Volat Maastricht terecht voor creatieve oplossingen op het gebied van positionering, corporate pr en communicatie campagnes gericht op B2B en MKB+. Het bureau werkt voor zowel klanten in Limburg als in de rest van Nederland.

Olivier Paquay: “Ik heb enorm veel zin om dit bureau op te bouwen en mijn kennis en ervaring toe te passen om spraakmakende campagnes voor onze klanten te realiseren. We zijn naarstig op zoek naar creatief talent en communicatie experts die zich willen ontwikkelen met spraakmakend werk en creatieve marketingoplossingen.”

www.famavolat.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.