Cornelie Weller Managing Director Out of Home Masters

Wereldwijd opererende bedrijf Talon geeft een stimulans aan verdere groei in de Benelux, een markt met aanzienlijke groeikansen binnen de OOH-sector

Talon heeft Cornelie Weller aangesteld als Managing Director van Out of Home Masters. Dit komt na de overname van Out of Home Masters (OOHM) die Talon in december wereldkundig heeft gemaakt. Weller volgt daarmee Frank Hardenberg op, de oprichter en huidig Managing Director van OOHM. Hardenberg zal een stap terug doen en de rol van Non-Executive Director op zich nemen. Weller wordt verantwoordelijk voor het borgen van de continuïteit en het verder laten groeien van de bedrijfsprocessen in de gehele regio van de Benelux.

Out of Home Masters biedt de perfecte mix

Cornalie Weller: “Deze terugkeer naar media voelt als thuiskomen. Out of Home Masters biedt mij de perfecte mix: de focus op out-of-home (altijd al mijn favoriete medium), het samenwerken met een team van slimme, leuke mediaprofessionals en de kansen die ik zie voor het bureau (zeker als onderdeel van Talon). Het voelt als een eer het stokje van Frank over te nemen en voort te bouwen op het succes dat hij en het team al hebben bereikt.”

Meer dan 25 jaar ervaring in de media- en advertentiebranche

Cornalie Weller heeft meer dan 25 jaar ervaring in de media- en advertentiebranche en beschikt over uitzonderlijk leiderschap en strategische visie. Ze heeft leidinggevende functies bekleed bij gerenommeerde media en creatieve bureaus, waaronder OMD, Starcom en Publicis Groupe. Daarnaast heeft Weller samengewerkt met grote merken als Heineken, Samsung en P&G. 

Verdere groei te stimuleren

Sue Frogley, CEO van Talon Globa: "Frank is van cruciaal belang geweest bij het opbouwen van Out of Home Masters tot een gerespecteerde leider in de markt. Zijn beslissing om zich terug te trekken uit de dagelijkse leiding, maar toch zeer betrokken te blijven, weerspiegelt zijn toewijding aan ons voortdurende succes en ik ben dankbaar voor zijn steun. Ondertussen maakt Cornelie’s uitgebreide ervaring, bewezen leiderschap en visie haar de perfecte opvolger om verdere groei te stimuleren en ervoor te zorgen dat we continue uitzonderlijke resultaten voor onze klanten leveren."

Over Talon

Talon is ’s werelds toonaangevende, onafhankelijke Out of Home (OOH) agency en bepaalt de norm hoe merken wereldwijd, nationaal en regionaal in contact komen met hun doelgroepen. Met zijn hoofdkantoor in Londen en kantoren in belangrijke markten en steden in Europa, het Midden-Oosten, Noord-Amerika en Azië-Pacific, levert Talon effectieve, creatieve en datagestuurde OOH-oplossingen voor enkele van ’s werelds grootste merken en toonaangevende bureaus. Ook Evolve, een internationale OOH-specialist met een wereldwijd netwerk voor planning en inkoop in honderd markten, en Grand Visual vallen onder Talon. Voor meer informatie.

www.outofhomemasters.nl

www.talonooh.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Out of Home Masters gaat verder als Talon

29-09-2025 | 16:03:00
Met deze stap wordt de aansluiting bij het grootste onafhankelijke Out of Home-netwerk ter wereld zichtbaar

Yordi Hardenberg verlaat Out of Home Masters

06-08-2025 | 14:17:00
Yordi Hardenberg: Een idee. Een missie. Tien jaar vol groei, uitdagingen en overwinningen. Vandaag sluit ik een hoofdstuk af waar ik met trots op terugkijk

Menno van der Hoeven Client Lead Out of Home Masters

29-07-2025 | 09:36:20
Hij treedt op 16 juli in dienst als Client Lead en brengt ervaring mee vanuit zijn eerdere functies bij onder andere McDonald’s en Subway.

Talon opent Belgische tak onder leiding van Steven Heylen

13-05-2025 | 08:00:00
Talon, een onafhankelijk internationaal out of home-mediabureau, start officieel in België. Steven Heylen is aangesteld als General Manager voor België en Luxemburg en gaat de uitrol van de activiteiten in deze markten leiden.

Fightclub ontwikkelt hemelse BBQ-inhaker voor Kamado Joe

09-05-2025 | 07:27:00
Fightclub ontwikkelt hemelse BBQ inhaker voor Kamado Joe. Binnen vijf minuten na de witte rook live op 350 digitale schermen én in hartje Londen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.