
Coolblue breidt uit naar Duitsland
Coolblue gaat met zijn eigen infrastructuur de Duitse grens over. De retailer begint in de omgeving van Düsseldorf met de uitbouw van een eigen bezorgnetwerk, installatiedienst, fietsnetwerk én winkels.
Pieter Zwart, oprichter van Coolblue: “We starten er met het bezorgen en installeren van witgoed. Snel volgen er meer producttypes en diensten en bezorgen we zoveel mogelijk bestellingen van kleine producten bij klanten met de fiets. En ja… er komt binnenkort natuurlijk ook een fysieke winkel. Zo gaan we klanten in en rond Düsseldorf heel erg blij maken.”
Klanten in de omgeving van Düsseldorf kunnen witgoed via de Duitstalige Coolblue-website en app bestellen. Door medewerkers van het bedrijf worden deze bestellingen de volgende dag vanuit het magazijn in Tilburg bij klanten bezorgd en geïnstalleerd.
Pieter Zwart: “Onze stap over de Duitse grens is een mijlpaal voor alle 5000 Coolblue’ers. De afgelopen tijd hebben we ontzettend hard gewerkt aan de uitbreiding van onze infrastructuur naar Duitsland. Dat betekent niet alleen het aannemen en inwerken van Duitstalige Coolblue’ers, maar ook bijvoorbeeld het opzetten van klantgerichte productreizen en het ontwerpen van onze blauwe doos, zak, bus én fiets.”
www.coolblue.nl
www.coolblue.de
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert