Free cookie consent management tool by
TermsFeed
Nieuws
Columns
Interviews
Agenda
Podcast
WWWIDCI
TV
Partners
The List
Vacatures
Contact
Influencer & Content Marketing
Pie Kamau: Hoe AI influencermarketing in 2026 vormgeeft
Consumentenbonden in Europa willen betere regels en toezicht influencermarketing
DCVF benoemt Sanne Demir tot transitiemanager
Jade Kops in gesprek met Bas Smit tijdens het M100 Event 2025
Monica Geuze opnieuw meest invloedrijke influencer van Nederland
The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025
Fabiënne Oomen: Influencer marketing is media
HEMA wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
GoSpooky wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
N=5 wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
WPP wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars
Newslab wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
GoSpooky wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
TVM wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Trekpleister wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
AndAgencyAmsterdam Influencer Agency van het Jaar 2025
Trojan Monkeys gaat social content Flink maken
Scooperz brengt influencermarketing naar het HBO
Klaar Bavinck Group Director of Content Matter
Bregje van Iperen: Familie-influencers maken impact voor merken
Eefje Gubbens: Print is nog steeds booming bij Matter
Inzendingen geopend voor The Best Social Awards #12
Bolsius lanceert socialcampagne #deeldevlam
Doe de Vluchtelingenwijzer en krijg een gratis Ben & Jerry’s
Koen Denolf: AI-influencers missen echte storytelling
Matter verenigt labels en richt zich op merken en retailmedia
Britse IPA: Influencers genereren de hoogste langetermijn-ROI
Nick Toet ontwikkelt Nick’s Noedels voor La Place
Social mediabureau Team5pm overgenomen door Samy
Influencer100 2026 | De Genomineerden
Nominaties Influencer & Content Marketing Awards 2025
AXE Fine Fragrance
Melkmeisje tussen de boeken
Bol kiest ook Crocodile Agency voor influencermarketing
Jeroen Minnee (Flowbox): User-generated content veel authentieker om klanten te bereiken
ABN AMRO | Nu voor later
Branded content scoort hoger dan tv- en radioreclame
Kraampje van Koophandel
Lebara
Moderne relaties
Shopsuite/Discover Media neemt LinkPizza na faillissement over
ChatKliniek
App & Ink
Robijn Quickwash
Lancering YoungLA in Nederland
De Klimaatlaars
Holland & Barrett: Denk aan je brein
Scooperz
Scooperz practice what you preach
Allianz Direct
Paasei via WhatsApp
Ludovic Lenaerts
Femmefab
Working at Amazon
De Tukker Test
Britt Hogenhuis: Creativiteit zorgt voor de menselijke connectie
Bart de Bruin: Beste content voelt als een toevalstreffer
Podcast Consumentenbond: Knagende Vragen
Pensioenfluencers
Bette van Doorn
Zo zet je AI effectief in voor contentmarketing
[Forum] Wat is goede content?
Glenn da Silva: Budgetten mogen best bij social beginnen, niet eindigen
HEMA x Bela Becht
Sanne Demir: AI is de opschudder die de industrie nodig had
Noah Zeeuw: Merken moeten écht meedoen in cultuur
Dennis Mensink: AI helpt, maar creativiteit blijft leidend
Nathalie Peters: Content moet raken én effect hebben
Sanne Houterman: Succes op social vraagt lef en timing
KLM x Sander
Booty-issue Flair
Bram Verbogt: Everything is fair in love and marketing
Flair als beste Print Magazine
40 jaar Flair
Jeroen Verkroost: Goede content bestaat uit inhoud, impact en integratie
Kidfluencers: staatssecretaris herhaalt aankondiging aangescherpte wetgeving
Esther Goos: Goede content leidt meteen tot actie
Bregje van Iperen: Engagement is belangrijker dan het aantal volgers
Loïs Weeber: Het begint bij het begrijpen van de cultuur en de mensen die het merk aanspreekt
Kiki Kaersenhout: Het wordt tijd om kritisch te kijken naar onze creaties
Mady Angelino: Er is een groeiende vraag naar oprechte, mensgerichte verhalen
For You Agency
Frank Goren: Onze filosofie is audience first on steroids
Knorr Wereldgerechten Hollandse AVG - 1 april
Renault & Bright x PXR x OMD x Create: 15 jaar elektrisch rijden: En Door
Andrélon - Haarkriebelen
Etos - Beauty in Real Time
ABN Amro-jongerenmerk BUUT werkt met Denzel Dumfries als icoon
Koen Denolf: AI is toch niet die miraculeuze oplossing is die ons allemaal op pensioen stuurt
Vandaag is de laatste dag om cases in te zenden voor de Content Marketing Awards 2024
Menopower Shower
Ivar de Niet: Merken beseffen dat creators de sleutel zijn tot geloofwaardigheid
Danijel Dercksen: Goede content raakt mensen op het juiste moment
Willem-Albert Bol: Azerion, de grote snoepwinkel vol kansen
Ilse de Smedt: Goede content consumeer je meteen
Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam
Ariadne at Home
Vandaag is de laatste dag dat je cases kunt insturen voor Influencer & Content Marketing Awards 2025!
Gazelle: Achterop kan alles
First
«
1
2
3
4
5
»
Last
Abonneer je op onze nieuwsbrief.
Klik hier om je aan te melden!