Colourcake maakt Lalaland futureproof met rebranding

Creative agency Colourcake ging voor Lalaland aan de slag met hun complete rebranding. Een krachtige identiteit inclusief een website, toolkit en lancerings video volgde. Een identiteit die past en klaar is voor de toekomst, en inhaakt op inclusiviteit en duurzaamheid in de mode.

Lalaland zorgt ervoor dat middels kunstmatige intelligentie modellen beschikbaar zijn in elke maat, vorm en huidskleur. Deze kunnen worden gebruikt door digital creators, modemerken en retailers.

Michael Musandu, Founder en CEO van Lalaland: “De reden om een rebranding-traject aan te gaan is om onze visuele identiteit te laten aansluiten bij de groei die we als bedrijf aan het realiseren zijn. Na het positioneringstraject met Colourcake is het heel helder geworden waar wij voor staan en waar we in geloven, namelijk; de toekomst van digitale technologie. Een wereld waar AI mode versterkt, en waar inclusiviteit en duurzaamheid zich met elkaar verenigen.’’

Ischa Moonen, Creative Director van Colourcake: "Onze focus lag op het creëren van een merkidentiteit die een verschuiving veroorzaakt van een techbedrijf in de mode-industrie naar een modebedrijf in de tech industrie. We hebben een landschap gecreëerd waarin digitale modellen tot leven komen en waarin de nieuwe generatie van creatieven en modeprofessionals zich kon herkennen. We hebben Lalaland geholpen haar missie te definiëren en tot leven te brengen; namelijk de status quo in de mode-industrie te diversifiëren en innovatie te stimuleren.”

www.lalaland.ai

www.colourcake.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.