Colourcake agency organiseert TikTok seminar

Colourcake agency organiseert een seminar voor hun klanten en relaties op 25 mei 2023. Het evenement zal gericht zijn op het delen van kennis en het inspireren van marketing- en brandmanagers in het gebruik van TikTok voor hun merk.

Sprekers

Het seminar zal worden ingevuld door drie sprekers, waaronder de influencer Jordi van den Bussche (Kwebbelkop). Hij zal inzicht bieden in hoe hij zijn miljoenen volgers op TikTok heeft opgebouwd en hoe merken TikTok succesvol kunnen inzetten. Daarnaast zullen de founders Merel Eggink en Lorenza Nolst Trenité van start-up Shoutout Agency het belang van user generated content uitleggen. Ook e-commerce bedrijf Not Selling Liquid zal spreken over paid advertising op TikTok.

Robert Chevalier, founder van Colourcake agency: "Colourcake agency is verheugd om dit evenement te kunnen organiseren om onze klanten te helpen hun TikTok-strategie te verbeteren. We zijn blij dat we deze experts in de branche kunnen uitnodigen om hun inzichten en best practices te delen, en we hopen dat onze klanten geïnspireerd zullen raken en hun merk naar een hoger niveau kunnen tillen op TikTok."

Erbij zijn? Dat kan!

Colourcake zal tien plekken weggeven voor het seminar. Stuur een mailtje naar: [email protected] om een plekje te bemachtigen.

www.colourcake.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.