Code d’Azur benoemt Massimo Meijer tot Design Director

Digital brand & experience bureau Code d’Azur heeft Massimo Meijer benoemd tot Design Director. Massimo Meijer zal in nauwe samenwerking met Design Director Priscilla de Gier, leiding geven aan het design team van het bureau. De aanstelling van Massimo Meijer volgt op de internationale groei van Code d’Azur en de toenemende vraag naar high-end digital design.ode

Massimo Meijer startte zijn carriere 14 jaar geleden als designer bij Tribal DDB en TBWA/Neboko voordat hij de overstap maakt naar MediaMonks als senior art-director. Hij werkte die jaren voor verschillende merken als KLM, Philips en Albert Heijn. Daarna vertrok hij naar London waar hij als freelancer werkt voor Google en voor verschillende toonaangevende bureaus, studio's en startups. De laatste jaren werkt hij als design director in Amsterdam bij Isobar en later Superhero Cheesecake. 

Massimo Meijer: “Ik kijk er ontzettend naar uit om, samen met Priscilla, design binnen Code d’Azur naar een volgend niveau te tillen en de designfilosofie van het bureau verder te positioneren. Code d’Azur is hard aan het groeien en de projecten worden steeds groter en internationaler. Ik krijg daar enorm veel energie van en heb heel veel zin om mee te bouwen!”

Nik Nieuwenhuijs, mede-oprichter en CEO van Code d’Azur: “Massimo zijn internationale ervaring is een mooie aanvulling op ons team. We kijken er erg naar uit om zijn design-visie en expertise terug te zien in ons dagelijkse werk.”

www.codedazur.com



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.