Clarity Benelux breidt team uit

Pr- en communicatiebureau Clarity Benelux heeft Wesley Schouwenaars en Wouter Blijleven per januari 2021 aangenomen ter versterking van haar team.  

Wesley Schouwenaars is benoemd tot Senior Account Executive. Hij stapt over uit de journalistiek waarbij hij vier jaar redacteur was voor BNR Nieuwsradio. Daarvoor studeerde hij 7 jaar aan de School voor Journalistiek.

Wesley Schouwenaars: “Met mijn vaardigheden op het gebied van video, audio en tekst en mijn kennis van het medialandschap hoop ik van toegevoegde waarde te kunnen zijn voor onze klanten.”

Wouter Blijleven studeerde in oktober 2020 af nadat deze zes jaar de studie communicatie deed aan de Haagse Hogeschool. 

Wouter Blijleven : “Het is ontzettend gaaf om onderdeel te mogen zijn van zo’n snelgroeiend internationaal bureau. Ik kijk uit naar het samenwerken met mijn nieuwe collega’s en de verschillende klanten.”

Karin van Geelen, Managing Director van Clarity Benelux: “We hebben grootse plannen voor de komende jaren en door nu zowel ons team als onze diensten uit te breiden zien we nieuwe kansen om bestaande en nieuwe klanten te adviseren bij hun communicatiestrategie en hen te ondersteunen bij de uitvoering van alle pr- en communicatieactiviteiten. We zijn dan ook ontzettend blij met de komst van Wesley en Wouter om zo als team op te schalen om aan deze verwachte groei in new business te voldoen.”

www.clarity.pr


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.