Castore vanaf komend seizoen kledingsponsor Feyenoord

Feyenoord heeft een meerjarige overeenkomst gesloten met kledingmerk Castore. Het partnership gaat in vanaf komende zomer, wat betekent dat Castore met ingang van seizoen 2023-2024 de officiële kledingsponsor en merchandisepartner van de Rotterdamse voetbalclub is.

De meerjarige samenwerking tussen Feyenoord en Castore staat aan de basis van de keuze van het kledingmerk om Rotterdam als thuisbasis aan te wijzen op het Europese vasteland. Alle Europese distributieactiviteiten zullen worden georganiseerd vanuit een 20.000 vierkante meter groot distributiecentrum in de Waalhaven, wat een impuls is voor zowel de Rotterdamse economie als de lokale werkgelegenheid.

Het partnership met het in Manchester, Engeland gevestigde Castore is de eerste overeenkomst van het van oorsprong Britse kledingmerk met een Nederlandse profvoetbalclub. 

Buiten Feyenoord zijn onder meer Premier League-clubs Newcastle United en Aston Villa ook aan Castore verbonden, net als het Schotse Glasgow Rangers en Bundesligaclub Bayer 04 Leverkusen. Ook de Formule 1-teams van McLaren en Oracle Red Bull Racing horen bij de Castore-familie.
 
www.feyenoord.nl

www.castore.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Campagne Joe Public benadrukt dagelijkse realiteit van reuma

01-09-2025 | 11:57:00
Met een serie video’s wil het platform meer van de ruim twee miljoen mensen met reuma in Nederland bereiken en met elkaar verbinden.

Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO

01-09-2025 | 11:18:00
De campagne wil Nederlanders laten zien dat ieder kind de potentie heeft om bij te dragen aan een betere toekomst.

Roorda en Achmed Akkabi werken samen tegen ronselpraktijken

01-09-2025 | 10:00:00
Fase twee van de publiekscampagne Vreemd of Verdacht? is gestart. De campagne waarschuwt jongeren voor criminelen

Jeugdfonds Sport & Cultuur start campagne Gewoon Mogelijk

01-09-2025 | 09:58:10
Met de campagne wil de organisatie ouders en verzorgers stimuleren een sport- of cultuurclub voor hun kind te kiezen, ook als er thuis onvoldoende geld is

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor Matchis

01-09-2025 | 09:09:00
Met inzet van televisie, radio, social media en outdoormedia is dit een van de grootste wervingscampagnes die Matchis tot nu toe heeft gevoerd.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.