Campagne N=5 en Holland & Barrett: Leef met de kracht van de natuur

Holland & Barrett gaat 2023 in met de merkcampagne Leef met de kracht van de natuur. Het is de eerste campagne die zij met creatief bureau N=5 maken. In de campagne zien we wat natuur met je doet; het maakt je fit, energiek of kalm.

Zo maakt het merk invoelbaar waar zij al meer dan 150 jaar als specialist voor staan: natuurlijke gezondheid en verzorging voor iedereen bereikbaar maken.

Holland & Barrett is al meer dan 150 jaar actief op de Europese markt en mag zich de grootste en oudste health retailer van Europa noemen. Met als uitgangspunt dat alle producten hun basis vinden in de natuur én medewerkers aandacht hebben voor een persoonlijk en deskundig advies. Die positionering is in Nederland nog onvoldoende geclaimd. Dat was de reden om op zoek te gaan naar deze merkbelofte.

Vertrouwen in de natuur

Christa de Wal, Head of Marketing Benelux bij Holland & Barrett: “Mensen zijn zich meer bewust van hun gezondheid dan ooit en zoeken hierin steeds meer het vertrouwen in natuurlijke producten. Om dit beter te vertellen zijn we twee jaar geleden met N=5 een redactioneel traject in gegaan voor onze eigen contentteams.”

Thijs Bontje, creative partner bij N=5: “De eerste zonnestraal, een stevige storm op het strand, een frisse bui. Al deze natuurverschijnselen doen iets met je, maken iets in je los. Ze zorgen ervoor dat we bij de eerste sneeuwvlok op hol slaan of stilvallen bij een mooie zonsondergang. Dat herkenbare gevoel is het stuur voor het nieuwe merkverhaal van Holland & Barrett.”

De campagne is te zien op tv, radio, OOH en online video.

www.hollandandbarrett.nl

www.nis5.pr.co


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

REVITALIZE ontwikkelt campagne voor ParkinsonNederland

17-11-2025 | 17:56:00
ParkinsonNederland start dit najaar een campagne die de groeiende impact van parkinson onder de aandacht brengt.

ING lanceert Rond af & Beleg en start met AppDate

17-11-2025 | 11:33:00
In plaats van een traditionele productlancering worden functies gepresenteerd via herkenbare gezichten en persoonlijke verhalen

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.