Çağanur Atay Uçtu benoemd tot Marketing en Experience Director MediaMarkt Benelux

Çağanur Atay Uçtu is per 1 januari 2023 benoemd tot Marketing en Experience Director bij MediaMarkt Benelux. Zij was directeur Marketing, e-Commerce en Corporate Communications en lid van de Extended Board van MediaMarkt Turkije.

Marketing en Experience Director MediaMarkt Benelux

Çağanur Atay Uçtu heeft sinds 2013 verschillende verantwoordelijkheden binnen MediaMarkt Turkije op zich genomen. In haar nieuwe functie zal zij leiding geven aan de diverse marketingdisciplines. Onder haar vallen de teams verantwoordelijk voor multichannel, branding, reclame, digitale marketing, socialmediamanagement, mediaplanning, marktonderzoek, CR en commerciële marketing.

Çağanur Atay Uçtu heeft er tijdens haar loopbaan bij MediaMarkt Turkije toe bijgedragen dat MediaMarkt het meest populaire elektronica retailmerk is geworden. Ze leidde prijswinnende projecten en was verantwoordelijk voor de digitale transformatie van het merk. Naast deze taken was ze twee jaar lang directeur Marketing en Corporate Communications bij MediaMarkt Zweden. Verder leidde zij een concern breed communicatieproject binnen het Global Marketing Team van de MediaMarktSaturn Holding.

Eén van de meest invloedrijke marketingprofessionals

In 2022 was çağanur Atay Uçtu één van de meest invloedrijke marketing professionals van Turkije. Ze werd opgenomen in de lijsten Turkey's 50 Most Influential CMOs, Turkey's 30 Most Digital CMOs en The Year's 30 Most Successful Marketing Leaders. Ze is naast haar werk ook maatschappelijk betrokken in Turkije. Zo ondersteunde ze sociale projecten om de gelijkheid tussen mannen en vrouwen en de vertegenwoordiging van vrouwen in het bedrijfsleven te verbeteren. Çağanur Atay Uçtu is getrouwd en heeft twee kinderen.

www.mediamarkt.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.