C&A selects Dept to enhance its e-commerce platform

Retail clothing store C&A has picked Dept to support the optimization of its webshop and app as it seeks to offer customers seamless digital user experience.

For the last three months, analysts, developers UX and UI designers from Dept have been working with C&A to develop and improve the webshop on both mobile and desktop.

C&A is getting ready for the digital future: the intelligent UX design and modern front-end development are data-driven and user-oriented, so online visitors enjoy an online experience that is more convenient and offers a clear overview. Besides that, the improvement of the e-commerce platform is expected to increase digital performance.

Ulrike Otto, unit leader user experience at C&A: “We want to offer our customers the best possible user experience and we are very happy with the support of Dept. The digital agency understood our complex needs and we look forward to the opportunities that the collaboration will offer in the future. ”

Verena Sandbote, Managing Director of Design & Technology, Dept: “Together with C&A, we’ve created the ultimate digital experience. The holistic approach is key for C&A to become a successful e-commerce company.”

www.deptagency.com

www.c-and-a.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bob Koigi

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.