C&A optimaliseert e-commerce platform samen met Dept

Digital agency Dept heeft C&A ondersteund bij het optimaliseren van haar webshop. Sinds april 2020 heeft een interdisciplinair team van UX- en UI-designers, analisten en developers van Dept samen met C&A eraan gewerkt om de webshop op mobiel en desktop verder te ontwikkelen en verbeteren.

C&A stoomt zich hiermee klaar voor de digitale toekomst. Het intelligente UX-ontwerp en de moderne front-end ontwikkeling zijn datagedreven en gebruikersgericht, zodat online bezoekers een prettigere online ervaring beleven met meer gemak en overzicht. Daarnaast moet de verbetering van het e-commerce platform zorgen voor een verhoging van de digitale performance. 

Ulrike Otto, unit leader user experience bij C&A: “We willen onze klanten de best mogelijke gebruikerservaring bieden en daarom zijn we erg blij met de ondersteuning van Dept. Het digital agency begreep onze complexe eisen en we kijken uit naar alle mogelijkheden die de samenwerking gaat bieden in de toekomst.”

Verena Sandbote, managing director design & technology bij Dept: "Samen met C&A creëren we de ultieme digitale ervaring. De holistische benadering is voor C&A de sleutel tot het worden van een succesvol e-commercebedrijf."

www.c-and-a.com
www.deptagency.com

 

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.