Born05 werkt voor De Zonnebloem

De Zonnebloem, de grootste vrijwilligersorganisatie voor Nederlanders met een lichamelijke beperking, heeft na een kort pitchproces voor Born05 gekozen. Beide partijen gaan een langdurige samenwerking aan op het gebied van content, strategie, communicatie en campagnes.

De digital agency uit Utrecht gaat aan de slag met een nieuwe awareness campagne, die het belang van de vereniging onder de aandacht van het Nederlands publiek moet brengen. Aansluitend, in 2021, volgt ook een nieuwe corporate communicatiestrategie.

Karen Jansen, communicatie- en brandmanager van de Zonnebloem: ''Born05 heeft een creatieve en eigentijdse communicatiestrategie ontwikkelt die ons het vertrouwen geeft dat we in de aankomende jaren de groei realiseren die we voor ogen hebben.''

Het doel van de nieuwe weg die de Zonnebloem inslaat, is het nut en de noodzaak van het werk dat hun vrijwilligers doen voor mensen met een fysieke beperking te versterken in de perceptie van het Nederlands publiek en om hen aan te zetten tot actie. De vrijwilligers organiseren overal in Nederland evenementen en huisbezoeken. Door de coronamaatregelen ligt de aandacht nu bij alternatieve activiteiten en later in het jaar afdelingsvakanties, waarmee zij zorgen dat de deelnemers onvergetelijke momenten beleven.

www.zonnebloem.nl
www.born05.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.